MC Manden Skrevet July 2, 2007 Rapporter Skrevet July 2, 2007 Hejsa Er der nogle der kører fra Kbh C til Vellinge omr. mellem kl. 15 & kl. 17 ? Hvis ja, så ville jeg da meget gerne ha' et lift :th2:
LotteB Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hejsa Er der nogle der kører fra Kbh C til Vellinge omr. mellem kl. 15 & kl. 17 ? Hvis ja, så ville jeg da meget gerne ha' et lift :th2: Kører fra City til Bruksparken, men det bliver sandsynligvis først mellem 18 og 19, men hvis du kan vente, er du velkommen:)
Guest Supermule Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Så kommer han også næsten hjem, pånær 75m........ Jeg gi'r dig lige et kald, hvis jeg er på de kanter. Jeg skal nemlig ned og aflevere regnskab......
Homer Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hejsa Er der nogle der kører fra Kbh C til Vellinge omr. mellem kl. 15 & kl. 17 ? Hvis ja, så ville jeg da meget gerne ha' et lift :th2: Jeg kører fra Øbro til Vellinge omkring kl. 15.30
MC Manden Besvaret July 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hold da op.. Det er jo fantastisk :th2: Lotte, tak for tilbudet men det er lige sent nok (godt nok kan jeg godt li' mit job, meeeen....) Supermule, hvornår ved du om du er på disse kanter ? Homer, Super.. Jeg vender lige tilbage når Mule har svaret ... DET kalder jeg sgu' hjælpsomhed :th2:
Guest Supermule Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Der går nok én times tid fra NU........:)
Guest Supermule Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Det ser ikke ud tilat jeg skal til DK før iaften Palle....:( Så se om du kan fange Lasse.......:)
Carwash Besvaret July 2, 2007 Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hmmm nu har MC-manden fedtet lidt for mig og da vi arbejder samme sted , så giver jeg selvf. en lidt efter arbejde.. så Mc-manden er min hold fingerne heeh, Ups nej ikke sådan .. jeg giver ham en lift idag kl:17 carwash
MC Manden Besvaret July 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret July 2, 2007 Hmmm nu har MC-manden fedtet lidt for mig og da vi arbejder samme sted , så giver jeg selvf. en lidt efter arbejde.. så Mc-manden er min hold fingerne heeh, Ups nej ikke sådan .. jeg giver ham en lift idag kl:17 carwash Uhmm... ved ikke om jeg skal være skræmt .. Men, tak til alle jer andre :th2: Det var sgu top nice af jer...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu