Guest PeterK Skrevet July 3, 2007 Rapporter Skrevet July 3, 2007 Vi skal en uge i lejet sommerhus UDEN internet adgang (Ebeltoft) Nogen som ved om man kan købe en uge´s adgang mobilbredbånd eller lignende? Vi har en laptop med wireless!! Alternativ hvem har et link til wireless spots i Ebeltoft/Århus området?? Pft.
koustrup Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Alternativ, gå ind og få et af 3`s mobil usb modem, der er 14 dages prøvetid for privat - og 1 mdr. for erhverskunder! Bare husk at retunere det :-)
MissCath Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Man kunne jo også vælge at holde ferie - i en uge! ;) Verden går ikke under, hvis man ikke kan komme på nettet...
koustrup Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Man kunne jo også vælge at holde ferie - i en uge! ;) Verden går ikke under, hvis man ikke kan komme på nettet... Der er sandelig noget du har misforstået :th2:
mrode Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Man kunne jo også vælge at holde ferie - i en uge! ;) Verden går ikke under, hvis man ikke kan komme på nettet... aah.. det er jeg faktisk heller ikke helt sikker på.. :p Det er jo meget rart at have netadgang, så man kan finde oplysninger om de ting der foregår i nærheden af hvor man holder ferie. Det behøver jo ikke være for at checke arbejdsmail :) Jeg har selv et fint 3G-kort (PCMCIA) som jeg smækker i min laptop og så har jeg forbindelse til enten GPRS eller 3G og så fungere det ellers som en helt normal forbindelse.
Guest PeterK Besvaret July 3, 2007 Rapporter Besvaret July 3, 2007 Takker takker......... PS: Ingen ferie uden bredbånd. Vi har en netbutik med heftig aktivitet:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu