Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kan nogen give mig en naturlig forklaring på, hvorfor så mange biler kører rundt med et sort klistermæke på bilen, som forestiller en elg????? Går ud fra, at det ikke er en slags: "Elge påkørt i år:..." joke?

Besvaret
Kan nogen give mig en naturlig forklaring på, hvorfor så mange biler kører rundt med et sort klistermæke på bilen, som forestiller en elg????? Går ud fra, at det ikke er en slags: "Elge påkørt i år:..." joke?
Tror sku bare svenskerne er stolte og glade for det bætte væsen, og det kan vel snildt også være deres nationaldyr. Den med Elg påkørt i år' teorien tror jeg ikke helt holder efter som jeg har set min nabos, dengang spritnye volvo 940 efter nærkontakt med en elg. Det er de færreste biler der kører fra stedet andet end på en blokvogn. Tror måske at gigantiske HELLA lygter og elgstickers er lidt i samme liga, Den svenske liga :th2: Har sku aldrig set noget lign. andre steder i verden
Besvaret
Tror sku bare svenskerne er stolte og glade for det bætte væsen' date=' og det kan vel snildt også være deres nationaldyr.[/quote'] Hmmm... det er jo også danske biler, der har dem siddende. Og ikke kun typiske campingvogns-trækkere, så en Mini Cooper med en mærkat igår! :rolleye:
Guest Mogens
Besvaret

Jamen det er jo fordi...

Kan nogen give mig en naturlig forklaring på, hvorfor så mange biler kører rundt med et sort klistermæke på bilen, som forestiller en elg?
Sikkert af samme grund som mange kører rundt med "Nürburgring" i profil på bagklappen. Kærlighed til emnet - henholdsvis Sverige og "Ringen" ;) Been there - done that - got the T-shirt, eller hvodden det nu er... :laugh:
Besvaret
Sikkert af samme grund som mange kører rundt med "Nürburgring" i profil på bagklappen. Kærlighed til emnet - henholdsvis Sverige og "Ringen" ;) Been there - done that - got the T-shirt, eller hvodden det nu er... :laugh:
Det var sku også på tide at du fik luftet din lille Porsche på Ringen :):)
Guest Mogens
Besvaret

Big laugh...

Det var sku også på tide at du fik luftet din lille Porsche på Ringen :):)
Sjov nok tænkte jeg på dig, da jeg skrev før :laugh:
Besvaret
Kan nogen give mig en naturlig forklaring på' date=' hvorfor så mange biler kører rundt med et sort klistermæke på bilen, som forestiller en elg????? Går ud fra, at det ikke er en slags: "Elge påkørt i år:..." joke?[/quote']

"Seeee upppppp!!" :th2:

4uv26me.png

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...