Thomas Skrevet July 8, 2007 Rapporter Skrevet July 8, 2007 Er der nogen der ved hvordan pokker man får stanken af bræk ud af sin bil, min niece var så uheldig at blive køresyg og nåede ikke at sige noget før det var for sent og fy for S.... hvor det stinker:(
irode Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Har du prøvet at vaske med Rodalon? (jeg ved ikke om det kan købes i Sverige)
MC Manden Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Er der nogen der ved hvordan pokker man får stanken af bræk ud af sin bil' date=' min niece var så uheldig at blive køresyg og nåede ikke at sige noget før det var for sent og fy for S.... hvor det stinker:([/quote'] Gør bilen ren, så godt det nu kan lade sig gøre... og, så tager du et vandfad og hælder en liter eddike i. Det placere du midt i bilen i ca. 20-24 timer, så er lugten væk
Guest Trine Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Gør bilen ren' date=' så godt det nu kan lade sig gøre... og, så tager du et vandfad og hælder en liter eddike i. Det placere du midt i bilen i ca. 20-24 timer, så er lugten væk[/quote'] Til gengæld stinker der af eddike:)
LotteB Besvaret July 8, 2007 Rapporter Besvaret July 8, 2007 Jeg ville følge Inges råd med Rodalon (husk det skal være til indendørs!). Det er absolut det mest effektive og samtidig desinficerende. Jeg har efterlyst det i Matas i Malmö, men uden held. Men kan altså fås i Matas i DK eller hos farvehandleren. Det er forøvrigt også godt til små vovsers/missers uheld på tæpper:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu