leon Skrevet July 8, 2007 Rapporter Skrevet July 8, 2007 Hej Alle Vi kender svensker der har mulighed for at få arbejde i min kones firma. Hun får så SU her i sverige og noget pension efter sin døde far. Skal det danske firma så betale de der 30 % i skat eller? Mvh Leon
bagheera Besvaret July 9, 2007 Rapporter Besvaret July 9, 2007 Jeg vil foreslå at jeres svenske ven tager kontakt med: ------------ Informationscentret Øresunddirekt, Malmö Stortorget 3 211 22 Malmö Tlf.: +46 (0)40 -17 64 00 E-post malmo@oresunddirekt.com Åbningstider: Mandag: kl. 9 - 17 Tirsdag: kl. 9 - 17 Onsdag: kl. 9 - 17 Torsdag: kl. 9 - 18 Fredag: kl. 9 - 15 OBS! Sommeråbningstider fra 18/6 - 24/8. Åbent mandag - fredag 9.00 - 15.00. ------------ Vi her på debatten kan have en masse synspunkter på om det der med arbejdsgiverafgiften, men på Øresunddirekt sidder skattefolket og kan svare. Held og lykke med jobbet
Nils Besvaret July 9, 2007 Rapporter Besvaret July 9, 2007 Hej Alle Vi kender svensker der har mulighed for at få arbejde i min kones firma. Hun får så SU her i sverige og noget pension efter sin døde far. Skal det danske firma så betale de der 30 % i skat eller? Mvh Leon Nej. Det springende punkt er, om hun har svensk erhvervsarbejde, der udløser sociale afgifter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu