Jump to content

Skal det danske firma betale skat i SE

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle Vi kender svensker der har mulighed for at få arbejde i min kones firma. Hun får så SU her i sverige og noget pension efter sin døde far. Skal det danske firma så betale de der 30 % i skat eller? Mvh Leon

Besvaret

Jeg vil foreslå at jeres svenske ven tager kontakt med: ------------ Informationscentret Øresunddirekt, Malmö Stortorget 3 211 22 Malmö Tlf.: +46 (0)40 -17 64 00 E-post malmo@oresunddirekt.com Åbningstider: Mandag: kl. 9 - 17 Tirsdag: kl. 9 - 17 Onsdag: kl. 9 - 17 Torsdag: kl. 9 - 18 Fredag: kl. 9 - 15 OBS! Sommeråbningstider fra 18/6 - 24/8. Åbent mandag - fredag 9.00 - 15.00. ------------ Vi her på debatten kan have en masse synspunkter på om det der med arbejdsgiverafgiften, men på Øresunddirekt sidder skattefolket og kan svare. Held og lykke med jobbet :thumbup:

Besvaret
Hej Alle Vi kender svensker der har mulighed for at få arbejde i min kones firma. Hun får så SU her i sverige og noget pension efter sin døde far. Skal det danske firma så betale de der 30 % i skat eller? Mvh Leon
Nej. Det springende punkt er, om hun har svensk erhvervsarbejde, der udløser sociale afgifter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...