Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Efter forgæves at have søgt på diverse sites prøver jeg nu her: Hvad hedder en strygerulle på svensk? Jeg håber at prøve blocket men uden held endnu. Hvis du har en du vil sælge, så lad mig det vide. Hvis du ved hvad den hedder - så skriv endelig. Det er så meget nemmere at rulle sengetøj end at håndstryge det. Så meget tid har jeg trods alt heller ikke :p På forhånd tak.

Besvaret
Og tænk at det er 2 mænd der svarer. Enten er I hurtige med ordbogen eller også har I nogle særlige kompetencer :o
Lad mig sige det sådan at det nok ikke er en tilfældighed at Mogens linker til lige netop den maskine :th2:
Besvaret
Lad mig sige det sådan at det nok ikke er en tilfældighed at Mogens linker til lige netop den maskine :th2:
:confused: der er så noget jeg ikke lige ved.... men Mogens, så kan du måske fortælle hvor jeg kan købe den/hvad den koster?
Besvaret

Jeg har en "Wascator KM 80" stående jeg (absolut) ikke bruger, alder ukendt. Den ser ud til at fungere helt ok. De billeder jeg har taget er jeg ikke i stand til at få ned i en størrelse debatten kan håndtere, men har du en mail kan jeg sende dem.. Det bør nævnes at den er stor og tilsyneladende temmelig solid (=tung), og med garanti ikke nær så fiks som den Mogens linker til. Til gengæld er den gratis + evt. transport fra Trelleborg.. Prøvede lige for sjov at søge på Google og fandt en Cylinda KM 80 hos vitvarumaklarna.se der ligner den ret så godt - med undtagelse af farven og alderen - hvor nyprisen er vanvittige 14.790 SEK. Hvordan nogen kan få sig selv til at give det for sådan en dims går over min hårdt prøvede forstand. Du kan sende en mail eller PM, hvis du er interesseret.. Mvh. Peter.

Guest Mogens
Besvaret
kan du måske fortælle hvor jeg kan købe den...?
I DK finder man strygeruller hos bl.a. Punkt 1, men prøv at maile Asko SE ud fra linket...
Besvaret
Ikke-Mangel-debat om mindre lødig svenske gloser flyttet til http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9619 :D
Undskyld OT, tak fordi du har rettet særskrivningen ved at stryge stryge rulle og skrive strygerulle i stedet for, Gio, men faktisk handlede den afledte samtale ikke om mindre lødige gloser, men netop om uskyldige ord, så jeg synes ikke, det er den rigtige rubrik, du har sat på den nye tråd. Ja så blandede Mohlin sig, og emnet skred yderligere, men... :)
Besvaret
Undskyld OT' date=' tak fordi du har rettet særskrivningen ved at stryge stryge rulle og skrive strygerulle i stedet for, Gio, men faktisk handlede den afledte samtale ikke om mindre lødige gloser, men netop om uskyldige ord, så jeg synes ikke, det er den rigtige rubrik, du har sat på den nye tråd. Ja så blandede Mohlin sig, og emnet skred yderligere, men... :)[/quote']Du har ret. Jeg ændrer lige det nye topic, og stryger "lødige" igen :)
Besvaret
Nåååå...så det är mitt 'fel'?? Jag svarade på en fråga från Homer' date=' söt som jag är.[/quote'] Da denne tråd handler om strygeruller og KUN strygeruller, så er jeg desværre afskåret fra at uddybe. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...