MC Manden Skrevet July 13, 2007 Rapporter Skrevet July 13, 2007 Min kollega har købt et hus i DK og skal ha' renoveret stuen plus nogle værelser. Han skal ha' sat væv op plus malet hele skidtet og det er en opgave for mere end en maler. Send mig en PM hvis du kender nogle der vil ta' opgaven. Han ved godt det kommer til at koste, men det kan I jo snakke om...
koustrup Besvaret July 13, 2007 Rapporter Besvaret July 13, 2007 Min kollega har købt et hus i DK og skal ha' renoveret stuen plus nogle værelser. Han skal ha' sat væv op plus malet hele skidtet og det er en opgave for mere end en maler. Send mig en PM hvis du kender nogle der vil ta' opgaven. Han ved godt det kommer til at koste, men det kan I jo snakke om... Har du evt. set: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=8065
malermanden Besvaret August 9, 2007 Rapporter Besvaret August 9, 2007 hej jeg er danske har firma i sverige så hvis det er i danmark han har købt hus får han det moms frit men jeg er klar og har folk til denne opgave
SanneJ Besvaret November 30, 2009 Rapporter Besvaret November 30, 2009 Smid mig en mail eller giv mig et ring på 52841689' date=' så kigger jeg gerne forbi og giver et tilbud på sagerne :)[/quote']Hej! Du ska nok ikke regne med at Mc Manden svarer. Han er flyttet til langbordistan og følger ikke med herinde længere.
Gio Besvaret November 30, 2009 Rapporter Besvaret November 30, 2009 Hej! Du ska nok ikke regne med at Mc Manden svarer. Han er flyttet til langbordistan og følger ikke med herinde længere.Skorpion har spammet fra en ende af - jeg er ved at rydde op.
Recommended Posts