Jump to content

Ny GT2

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Ja ja.....Vent du nu bare..... Audi mangler at offentliggøre den nye RS6.....580hk med 10 cyl og biturbo.....Efter hvad insidere siger hos Audi DK, så kommer der også en plus model med over 625hk....... Så vent du bare til AMG spiller ud.....Så kommer der tryk på den store 6,2 liters V8'er. Stadigvæk er Porsche en spiller på "ringen", men i den virkelige verden hvor musklerne bliver målt på Autobahn, i acc. fra 250 og op, så skal du nok satse på at den bliver sat af.........

Besvaret
men i den virkelige verden hvor musklerne bliver målt på Autobahn, i acc. fra 250 og op, så skal du nok satse på at den bliver sat af.........
Jammen MB og Audi går jo ikke mere ind 250 km/t :):)
Guest Supermule
Besvaret

AMG leverer bilerne, hvor 250 er hævet til 300......fra fabrikken af.

Jammen MB og Audi går jo ikke mere ind 250 km/t :):)
Guest PeterK
Besvaret
Sådan en må du da ha :):)
Jeg er allerede begyndt at spare sammen:)
Guest PeterK
Besvaret
Oki :):) så kan man jo tänke over hvorfor de lavede den aftale med de max måtte köre 250 :confused:
Der er sikkert også et par RUFére som slår kommende AMGére/RS6ére og måske også Carrera GT klarer den!! Men jeg er spændt på hva Audi disker op med...indtil videre har de skuffet fælt med R8 og RS4, hvad angår præstationer...... Det skal siges at jeg personligt syntes R8 er flot og anderledes, specielt i knaldsort.....De skal bare proppe Gallardo motoren ned i den....mener også det er planen:confused: Anyway jeg går ikke så meget op i om bilen når 0-100km´t på 3,7 eller 4,1......vigtigst er udseende, design, lyd og køreegenskaber. Hva nytter det at have en toptunet racer, hvis kællingerne (sorry girls) syntes den ligner en "brianøse"......Og sorry US cars efter 81´, Kinabiler etc.
Besvaret
Der er sikkert også et par RUFére som slår kommende AMGére/RS6ére og måske også Carrera GT klarer den!! Men jeg er spændt på hva Audi disker op med...indtil videre har de skuffet fælt med R8 og RS4, hvad angår præstationer...... Det skal siges at jeg personligt syntes R8 er flot og anderledes, specielt i knaldsort.....De skal bare proppe Gallardo motoren ned i den....mener også det er planen:confused: Anyway jeg går ikke så meget op i om bilen når 0-100km´t på 3,7 eller 4,1......vigtigst er udseende, design, lyd og køreegenskaber. Hva nytter det at have en toptunet racer, hvis kællingerne (sorry girls) syntes den ligner en "brianøse"......Og sorry US cars efter 81´, Kinabiler etc.
Lige mine ord:):) jeg har en 996 GT3 CS og den er kun til bane den er ikke engang sjov at köre rundt i ... jo når rpm er oppe på 8,000 :).. men den er slet ikke så brugbar som en 996 tt....
Besvaret
Men jeg er spændt på hva Audi disker op med...indtil videre har de skuffet fælt med R8 og RS4, hvad angår præstationer...... Det skal siges at jeg personligt syntes R8 er flot og anderledes, specielt i knaldsort.....De skal bare proppe Gallardo motoren ned i den....mener også det er planen:confused:
R8-eren har faktisk fået meget ros for gode køreegenskaber. Der kommer en 5.0 V10 motor med biturbo og efter sigende helt op til 610 hk i den :th2: Hvis i skal se en temmelig hurtig bil, så se det her klip med Bugatti Veyron mod en McLaren SLR.
;)
Guest Supermule
Besvaret

Jakob sagde R8'eren skuffede ham fælt......Der mangler ganske enkelt effekt i den.....Den er sjov i sving, men man kan jo ikke køre zigzag ude på motorvejen hele vejen over broen.....:lol: Men nu er det jo også biler vi kan betale og ikke et koryfæ af en Bugatti. Skulle jeg vælge en bil med mange muller, så blev det nok en SL65 AMG. Det er bare drømmebilen......:love:

Guest PeterK
Besvaret

Skulle jeg vælge en bil med mange muller, så blev det nok en SL65 AMG. Det er bare drømmebilen......:love:

Besvaret
Skulle jeg vælge en bil med mange muller, så blev det nok en SL65 AMG. Det er bare drømmebilen......:love:
Men til en startpris på 2.078.000,- SEK og hele 700.000 SEK dyrere end startprisen på SL55 AMG så er det for meget ekstra i mine øjne! SL55 AMG kunne rigeligt opfylde mine behov -> men stadigvæk drømmebilen er nu en 997 Turbo :th2:
Besvaret
Og så er det en CAB - Den ros skal den have......
Personligt har jeg aldrig rigtigt forstået konceptet med at "superbiler" ikke skal have noget tag. Syntes at det er en fejl at man laver M3, RS4, F430, SL AMG, SLR, Gallardo osv som cabriolet.
Guest Supermule
Besvaret

Ja men der er også lige skohornet en 6,0 V12 med biturbo ned i maskinrummet..... 612hk/1000nm.......begrænset endda........:)

Men til en startpris på 2.078.000' date='- SEK og hele 700.000 SEK dyrere end startprisen på SL55 AMG så er det for meget ekstra i mine øjne! SL55 AMG kunne rigeligt opfylde mine behov -> men stadigvæk drømmebilen er nu en 997 Turbo :th2:[/quote']
Besvaret
612hk/1000nm.......begrænset endda........:)
Ja' date=' men - var der ikke noget med de ikke kunne [i']styre de 1000nm? Så de måtte begrænse den til 812nm? (Måske jeg roder to MB´er sammen? I så fald, så beklager jeg :p )
Guest Supermule
Besvaret

Nej.....De hentede over 1200nm, men det kunne drivlinien ikke håndtere.....

Besvaret
Nej.....De hentede over 1200nm' date=' men det kunne drivlinien ikke håndtere.....[/quote']Ok....sorry, så. Det var muligvis en Brabus jeg fik blandet ind i det hele...:p
Guest Supermule
Besvaret

Nej.... For SL 65 BRABUS T12 S performance kit, 652 hp / 479 kW, 1,100 Nm BRABUS T65 S performance kit, 715 hp / 526 kW, 1,100 Nm (electronically limited)

Besvaret
Nej.... For SL 65 BRABUS T12 S performance kit, 652 hp / 479 kW, 1,100 Nm BRABUS T65 S performance kit, 715 hp / 526 kW, 1,100 Nm (electronically limited)
I rest my case....:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...