CAC Skrevet July 28, 2007 Rapporter Skrevet July 28, 2007 Er der nogen der har erfaringer med eller eller ved om det er muligt at købe sig en rigtig fødseldagslagkage i Malmø? (jeg ved godt at der er forskellige fortolkninger af en sådan..) Jeg har set de kager de altid har stående i bageriet i City Gross, men da jeg kiggede på ingredienserne så jeg at de jo er fulde af tilsætningsstoffer :( Any suggestions?
mrode Besvaret July 28, 2007 Rapporter Besvaret July 28, 2007 Er der nogen der har erfaringer med eller eller ved om det er muligt at købe sig en rigtig fødseldagslagkage i Malmø? (jeg ved godt at der er forskellige fortolkninger af en sådan..) Jeg har set de kager de altid har stående i bageriet i City Gross, men da jeg kiggede på ingredienserne så jeg at de jo er fulde af tilsætningsstoffer :( Any suggestions? Der ligger et konditori på Davidshallgatan. Jeg har dog primært set de laver bryllupskager, men det kan da være.
Miriam Besvaret July 28, 2007 Rapporter Besvaret July 28, 2007 Vi har altid brugt lagkagehuset på Christianshavn, lige indtil vi prøvede den lille lokale bager i Bunkeflostrand i foråret, det var simpelhen så godt. Du kan sende mig dit mobil nr så sender jeg dig en mms med et billede, og jeg kan love den smager lige så godt som den ser ud :th2:
Mohlin Besvaret July 30, 2007 Rapporter Besvaret July 30, 2007 Kolla med Mäster Hans på Stortoget eller Ambrosia på gågatan precis efter kanalen. Vill du söka så heter det "Konditori" och "tårta" !!;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu