Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så er vi velankommet til Sverige, nærmere betegnet Gustaf Pålssons väg i Käglinge. Jeg har læst side op og side ned inde på dette forum, for at finde ud af hvordan jeg nemmest kommer til at se dansk tv på mit tv (ikke på pc). Jeg ønsker at kunne se dansk tv3, 3+, zulu, tv2 sport....Ja som den sportsglade læser sikkert allerede har bemærket er jeg på jagt efter de kanaler hvor jeg kan se Superliga, Champions League, NFL osv, men jeg er stadig ikke 100% sikker på "how to do". Er der en venlig sjæl som kan hjælpe til at min daglige sportsdosis bliver overholdt? :o) Er det ikke muligt at købe en viasat parabol i Danmark, sætte parabolen op i Sverige og så kan man se de danske kanaler eller er der nogle faldgruber jeg ikke er obs på. Jeg har i dag bredbånds tv igennem Telia. Er der noget til hinder for både at have bredbånds tv og parabol?. Håber du bærer over med min tekniske uvidenhed.

Besvaret

Jeg er lige med på en lytter... Er man helt solgt hvis man ikke har tilladelse til at sætte en parabol op?? Den gamle har Viasat i DK, kan han ikke bare bestille sådan en Viasat Everywhere og havde den i Sverige..?

Besvaret

Hvis i fx. har comhem kan man købe en pakke med tv2 og dr1. Og det er vist udover tv2 sputnik på nettet den eneste måde at se dk tv på på "lovlig" vis. Så i skal have en i Dk til at købe et abonnement til Canal Digital eller viasat eller begge dele hvis i vil have danske kanaler. Og må man ikke have parabol oppe, så er man på røven. Men hvis man kan nøjes med viasat (som vel dækker alle de danske gode sportsting nu hvor også TV2 kommer med i guld pakken) så tror jeg man kan få en ret lille parabol til at ramme sateliten så med en lejlighed i den rigtige retning kan man vel være heldig med den inde i stuen. Men hvor lille den kan være ved jeg ikke. Der må i høre en parabol mand. Jeg køber mit grejo g får min rådgivning hos www.direktetildig.dk i Køge. Han ved sgu hvad han snakker om.

• 2 years later...
Besvaret

DR 1 og DR 2 Hej! Hvordan gjorde du? Min far vil gerne kunne se DR 1 og DR 2 fra vores fjernsyn her i Malmö. Er der nogen der ved hvordan man skal göre? Er man nöd til og köbe det? Findes der nogen anden mulighed? Venlig Hilsen Matilda

Så er vi velankommet til Sverige, nærmere betegnet Gustaf Pålssons väg i Käglinge. Jeg har læst side op og side ned inde på dette forum, for at finde ud af hvordan jeg nemmest kommer til at se dansk tv på mit tv (ikke på pc). Jeg ønsker at kunne se dansk tv3, 3+, zulu, tv2 sport....Ja som den sportsglade læser sikkert allerede har bemærket er jeg på jagt efter de kanaler hvor jeg kan se Superliga, Champions League, NFL osv, men jeg er stadig ikke 100% sikker på "how to do". Er der en venlig sjæl som kan hjælpe til at min daglige sportsdosis bliver overholdt? :o) Er det ikke muligt at købe en viasat parabol i Danmark, sætte parabolen op i Sverige og så kan man se de danske kanaler eller er der nogle faldgruber jeg ikke er obs på. Jeg har i dag bredbånds tv igennem Telia. Er der noget til hinder for både at have bredbånds tv og parabol?. Håber du bærer over med min tekniske uvidenhed.
Besvaret
Hej! Hvordan gjorde du? Min far vil gerne kunne se DR 1 og DR 2 fra vores fjernsyn her i Malmö. Er der nogen der ved hvordan man skal göre? Er man nöd til og köbe det? Findes der nogen anden mulighed? Venlig Hilsen Matilda
Tip: Brug søgefunktionen herinde. Der burde være masser af info at finde vedr. netop dette emne.
Besvaret
Hej! Hvordan gjorde du? Min far vil gerne kunne se DR 1 og DR 2 fra vores fjernsyn her i Malmö. Er der nogen der ved hvordan man skal göre? Er man nöd til og köbe det? Findes der nogen anden mulighed
Jeg går ud fra I lige er kommet til byen. De fleste bostadsrätter har allerede en udbyder inde som standard, og de tilbyder en minimumpakke som ikke koster noget. Hos os var det ComHem som lå i antennestikket med 16 kanaler - DR1 og TV2 inkluderet. Bare sæt stikket i fjernsynet og sæt den til at afsøge kanalerne.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...