ATECH2 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Skrevet August 3, 2007 Så er man ved at gøre klar til kontrol ved tunnelåbningen på DK siden her kl. 08.05.... Be carefull out there....
bluee Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Så er man ved at gøre klar til kontrol ved tunnelåbningen på DK siden her kl. 08.05.... Be carefull out there.... De står højt oppe denne gang. Men hva f'.... jeg håber de snupper en masse 110+'er og især busserne som kører sindsygt dernede
Guest PeterK Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 De er godt nok aktive i disse dage.........De tog lidt fusen på mig, da jeg normalt "STIRRER" direkte derhend hvor de plejer at stå for enden af autoværnet...... MEN fik ikke bøde, da trafikken var heftig...
Juff Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Så dem i god tid inde i tunnelen :D De burde have en 5 punkts befaling / lektion i skjul og sløring........ God Fredag til jer alle :th2:
dkrath Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Mine forældre har lige ringet og fortalt at der er razzia hele dagen idag i Københavnsområdet - de fik det fortalt af den betjent der stoppede dem for at overhale indenom ved tunnellen :D
Juff Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Mine forældre har lige ringet og fortalt at der er razzia hele dagen idag i Københavnsområdet - de fik det fortalt af den betjent der stoppede dem for at overhale indenom ved tunnellen :D :D he he........ Det må man ikke... Men det kan være svært at lade være når folk ikke vil trække ind .... :)
thomas_lund Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 De stod der stadig her for 20 min siden. Står højt, så de kan skyde langt ned i tunellen. Til gengæld kan de ses MEGET klart (undtagen af PeterK, hehehe) :-D
nikolaj Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Så dem i god tid inde i tunnelen :D De burde have en 3 punkts befaling / lektion i skjul og sløring........ God Fredag til jer alle :th2: .. 5 punkt befaling 1: situation 2: opgave 3: udførelse 4: logistiske forhold 5: signal tjeneste og de 5 krav til en stilling.. 1: frit skud 2: skjul og sløring 3: dækning 4: gode observationsforhold 5: gode til og afgangsveje. og husk.. hvis I kan ses dem, kan de også se jer.
Juff Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 .. 5 punkt befaling 1: situation 2: opgave 3: udførelse 4: logistiske forhold 5: signal tjeneste og de 5 krav til en stilling.. 1: frit skud 2: skjul og sløring 3: dækning 4: gode observationsforhold 5: gode til og afgangsveje. og husk.. hvis I kan ses dem, kan de også se jer. he he nå ja sorry... 5 punktsbefaling 1 situationen a fjenden osv.... Længe siden man har lavet sådan en...:D Nogen der ved hvor tæt man skal på for at de kan måle en ? Man er jo et lille mål på lang afstand...
Juff Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 mener det er 492 meter....... Ikke være næsvis i sådan en seriøs debat her Claus
Masa Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Jeg var også én af de heldige som ikke blev snuppet pga. trafikken. Men seriøst.. Er der nogle som ved hvor langt deres fartlaser kan række ?
thomas_lund Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Blev snuppet tidligere - der stod _vist nok_ 300 meter på bøden. Så mindst 300 meter. Mener også at have hørt noget 400-500 meter noget som maks. "Langt nok" i hvertefald.
claus Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 Ikke være næsvis i sådan en seriøs debat her Claus Jeg er nu ret sikker på at det er den max længde der eventuelt holder i byretten......
Futz Besvaret August 3, 2007 Rapporter Besvaret August 3, 2007 :D he he........ Det må man ikke... Men det kan være svært at lade være når folk ikke vil trække ind .... :) Overhaling og forbikørsel afgøres af den øvrige trafiks hastighed Færdselslovens § 24 stk. 1 foreskriver, at hvis færdslen er tæt ”og fremføres i flere rækker med en hastighed, der er bestemt af de forankørende, skal det ikke anses som overhaling, hvis et køretøj i en vognbane føres forbi et køretøj i en anden vognbane”. En overhaling er således IKKE en overhaling, hvis trafikken snegler sig af sted, og man passerer et andet køretøj, uanset om det andet køretøj er til venstre eller til højre for en. Dette er hvad man kalder en forbikørsel (færdselsloven har ikke et udtryk for dette).
don j Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 496m men tæt på hehe godt man har en far der laver sådanne ulykker fra tid til anden
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu