lovebuine Skrevet August 7, 2007 Rapporter Skrevet August 7, 2007 jeg har ret meget jeg skal have smidt ud, orker ikke at køre på genbrugspladsen med det, er der nogle der har en ide hvad det koster at få en container ud eller hvor?? kan nader finde på nettet.
larscph Besvaret August 7, 2007 Rapporter Besvaret August 7, 2007 Der er lidt priser her: http://www.merab.se/containerTaxor.asp?headerMenuId=4&subMenuId=3 Check hjemmesiden for dem, der nu kører renovationen hvor du bor. Vi havde en 12 m3 ude i en weekend som vi fyldte med "blandet brændbart". Det kostede alt i alt vist 1600 kroner inklusive destruktionsafgift og den var helt fyldt. KLART pengene værd syntes jeg, i stedet for selv at bikse det på en trailer og på genbrugspladsen og køre frem-og-tilbage 117 gange. :th2:
lovebuine Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2007 Der er lidt priser her: http://www.merab.se/containerTaxor.asp?headerMenuId=4&subMenuId=3 Check hjemmesiden for dem, der nu kører renovationen hvor du bor. Vi havde en 12 m3 ude i en weekend som vi fyldte med "blandet brændbart". Det kostede alt i alt vist 1600 kroner inklusive destruktionsafgift og den var helt fyldt. KLART pengene værd syntes jeg, i stedet for selv at bikse det på en trailer og på genbrugspladsen og køre frem-og-tilbage 117 gange. :th2: jeg har fået undersøgt alt dette, men står fuldstændig fast, den hjemmeside du gav mig, de har intet med malmø at gøre, bor i Oxie, tæt på malmø, og dem der henter renovation ved heller ikke noget, har mailet med dem.
lovebuine Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2007 http://www.carlf.se/start har kontaktet ham og priserne ligger sådan her. Utsättning av container kostar 480.- (12m3 container) Hämtning och tömning 620.-/gång Hyra container 175.- upp till 10 dagar och därefter 18.-/dag. Behandlingsavgiften är 925.-/ton jeg bemærker at 925kr pr ton, det er ret vildt, det kan hurtigt blive ret mange penge for at få en container ud
rasmusrene Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 har kontaktet ham og priserne ligger sådan her. Utsättning av container kostar 480.- (12m3 container) Hämtning och tömning 620.-/gång Hyra container 175.- upp till 10 dagar och därefter 18.-/dag. Behandlingsavgiften är 925.-/ton jeg bemærker at 925kr pr ton, det er ret vildt, det kan hurtigt blive ret mange penge for at få en container ud Det er gennerelt dyrt når der er tale om blandet affald, hvis du selv sortere det evt med en rumopdelt container vil det nok være billigere.
SanneJ Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Det er gennerelt dyrt når der er tale om blandet affald' date=' hvis du selv sortere det evt med en rumopdelt container vil det nok være billigere.[/quote']Ikke da jeg undersögte containere fra Sysav. Den måtte kun bruges til haveaffald og det var samme störrelsesorden udgift...Men måske det er anderledes hos carlf... :) (Da jeg ringede for at höre prisen på en lejecontainer må jeg indrömme at jeg blev overrasket over hvor mange forskellige afgifter der var -Afgift for at bringe ud, afgift for at tage den hjem igen (regner de med at man kun vil have den ud:rolleyes:), afgift pr. lejedag, afgift pr. kilo affald osv. Hvorfor ikke bare have en pris?) Nä, vi ender med at köre frem og tilbage, men vi bor også kun et par minutter fra en Sysav...
larscph Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 jeg bemærker at 925kr pr ton' date=' det er ret vildt, det kan hurtigt blive ret mange penge for at få en container ud[/quote'] Det er hvad blandet brændbart cirka koster. Jeg tror vi gav 850 kr per ton. Men et ton er nu også en hel del affald!
lovebuine Besvaret October 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 3, 2007 Det er hvad blandet brændbart cirka koster. Jeg tror vi gav 850 kr per ton. Men et ton er nu også en hel del affald! du har ret, det er en del, men det kan hurtigt løbe op, bare tag min gamle plæneklipper som er død og alle de sten jeg har, hold da op det vejer, sgu ligefør jeg låner en lastbil og flytter det hele på engang, kunne man i princippet godt, der er bare mere arbejde i det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu