Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Du mener et sted hvor man frivlligt sätter mere eller mindre hjernedöde folk ind i sine biler for at se dem blive smadret ude på en bane? Nej, sådan et sted kender jeg ikke... du må blive kendis:sick:

Besvaret
Du mener et sted hvor man frivlligt sätter mere eller mindre hjernedöde folk ind i sine biler for at se dem blive smadret ude på en bane? Nej' date=' sådan et sted kender jeg ikke... du må blive kendis:sick:[/quote'] Ja, det er præcis sådan et sted :D men nej, jeg vil nu ikke betale kendis-prisen for at prøve. Det var til et firma arrangement. Og de baner jeg ellers har kunnet støve op ligger i Nordjylland. Og for mig er det så naturligt at se mod Skåne for at finde en løsning. Det er jo tættere på.
Besvaret
Hvad med at pröve kajakpolo:th2: (www.kajakpolo.dk) Det er lidt ligesom radiobilerne... Og ja, dette var en reklame og jeg er selv involveret i "firmaet";)
Det vil jeg huske, men lige nu er de oppe på at det skal være noget med at køre bil. Så nu er jeg også i gang med Sturup Raceway. Jeg sætter lige dine info i mit system. Tak for det :th2:
Besvaret
Det vil jeg huske' date=' men lige nu er de oppe på at det skal være noget med at køre bil. Så nu er jeg også i gang med Sturup Raceway. Jeg sætter lige dine info i mit system. Tak for det :th2:[/quote'] Jeg mener der ligger noget ved tomelilla!
Besvaret
Jeg mener der ligger noget ved tomelilla!
Det gør der også... Svampbanan (det hedder det faktisk på svensk)... Der køres bl.a. EM i rallycross. Men, ellers er folkerace jo oplagt hvis man vil køre sådan noget. Bilerne må max. koste 5000SEK (ved ikke om den pris er ændret) og man kan købe bilerne efter hver konkurrence...
Besvaret
Kan han også den slags' date=' eller var det i overført betydning :confused: :D[/quote']Har nogle venner som holdt polterabend hos ham bl.a., hvor de var ude at köre (nögne) på en mudret bane i en eller anden form for köretöj, så jo, den slags kan han også:rolleyes: Men om det bare er for mänd ved jeg dog ikke...(men mon dog...) Google skulle jeg tänke duer her:)
Besvaret
Har nogle venner som holdt polterabend hos ham bl.a.' date=' hvor de var ude at köre (nögne) på en mudret bane i en eller anden form for köretöj, så jo, den slags kan han også:rolleyes: Men om det bare er for mänd ved jeg dog ikke...(men mon dog...) Google skulle jeg tänke duer her:)[/quote'] Så må jeg lige sige, at her står jeg af. Karl Mar nøgen, det er nok for grænseoverskridende for mig :laugh: Der køres Folkeræs i Tomelilla motorklub - tak for den info. Det hedder ganske rigtigt Svampabanan og nu vil jeg prøve at ringe til dem og høre hvad de kan.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...