Basse Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Havde min gamle cls dernede - dog ikke for min regning. Men ham Nordling er bare en super behagelig mand at snakke med. Også når tingene ikke går efter bogen med 3. part :-) Jeg fik dog kun en ny A150 at køre i - øv bil griner. De må have fået nye låne biler siden sommeren 2009 griner. Men den er gratis, og service er helt i top. De fikser som de aftaler, gir besked når der er pludselig opstået beskeder mv.
Jabbekot Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Men SKAL det være et autoriseret værksted??
Don A Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Men SKAL det være et autoriseret værksted?? for mig. ja det skal det.
martin_–_grevie Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Jeg har en CLK 270cdi, så ja det er nok lidt dyrere med en V8...
Thage Løbner Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Jeg har en CLK 270cdi' date=' så ja det er nok lidt dyrere med en V8...[/quote'] Har lige hentet dytten, det kostede incl lidt småpilleri med PC 5000,- og nogle øre. Ikke dyrt, men vel heller ikke det billigste, men B service er vist det store. Elektromekanik i Limhanm er helt ok, blot måtte jeg tage bussen:scared: Jeg græmmes idet "Livet er for kort til offentlige transportmidler ----- og franske biler. Sov godt Thage
Breznew Besvaret November 23, 2009 Rapporter Besvaret November 23, 2009 Har lige hentet dytten, det kostede incl lidt småpilleri med PC 5000,- og nogle øre. Ikke dyrt, men vel heller ikke det billigste, men B service er vist det store. Elektromekanik i Limhanm er helt ok, blot måtte jeg tage bussen:scared: Jeg græmmes idet "Livet er for kort til offentlige transportmidler ----- og franske biler. Sov godt Thage Det kommer også meget an på hvad der er i det "store" service, hvis det er både med kulfilter/kabine filter (2-3000 sek) og gearolie så løber det meget hurtigt op. man kan ikke bare sådan uden videre sammenligne B & B service, ej heller på den samme type bil (v8 & v8) min v8er tager 10L olie, 14L kølervæske osv. osv. så det er der også meget forkskel på ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu