Khil Skrevet August 17, 2007 Rapporter Skrevet August 17, 2007 Hej, I forbindelse med noget forsikringsarbejde har jeg brug for hjælp til svensk. Er der en (eller flere) venlig(e) sjæl(e) der har lyst til at hjælpe? Hvad betyder: 1) begagnet 2) förvarades (var förvarades egendommen i bilen?) 3) åverken Jeg vil sætte meget pris på et svar.:th2: På forhånd tak, Khil.
Gio Besvaret August 17, 2007 Rapporter Besvaret August 17, 2007 1) begagnet 2) förvarades (var förvarades egendommen i bilen?) 3) åverken 1) Brugt (begagnat, "ikke nyt") 2) "hvor blev x opbevaret (i bilen)" 3) Skade(n), tyveri(et) (...og flyttet til "Sprog" ;))
Khil Besvaret August 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2007 Hey Gio, Tusind tak for din hjælp!
Gio Besvaret August 17, 2007 Rapporter Besvaret August 17, 2007 Det var så lidt. Der er skrevet om en masse online-ordbøger herinde. I "åverkan"-tilfældet kiggede jeg lige på http://lexin.emu.dk/index.cgi?fra=svensk&til=dansk . Ikke nødvendigvis den bedste - men jeg var ikke 100% sikker :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu