Guest PeterK Skrevet August 24, 2007 Rapporter Skrevet August 24, 2007 Har fået et attraktivt byttetilbud. Man ser hører ikke så meget til denne. Nogen indvendinger mod denne bil udover benzinforbrug og "religion" (at man hader Audi:) )
Guest Supermule Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Jeg synes fandme det er en dejlig bil.......Med mindre man frekventerer en dårlig tuner som mig, så kører den uden probs.
Guest PeterK Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Jeg synes fandme det er en dejlig bil.......Med mindre man frekventerer en dårlig tuner som mig' date=' så kører den uden probs.[/quote'] Godt at høre, nogle rygter siger den er umulig at sælge, hvilket jeg ikke forstår, da den er væsentlig billigere end S6 og den er kun marginalt dyrere brugt end 3,0 TDI.....Og så er det en V8:love:
credde Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Så må vi snakke om den nye model...?
Guest PeterK Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Så må vi snakke om den nye model...? Ja - fra 2005 (model 2006)
Peter H. Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Har fået et attraktivt byttetilbud. Man ser hører ikke så meget til denne. Nogen indvendinger mod denne bil udover benzinforbrug og "religion" (at man hader Audi:) ) Utrolig lækker bil,... Det endste problem du får er at du ikke vil sælge den igen :):)
NGO Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Største problem for mig at se er Audi A8 4,2 (2003+) stortset samme teknik (gearkasse, quattro, 4.2 V8) Fås til stortset samme pris (2 år ældre - men samme milstand). Sandsynligvis samme benzinforbrug (næsten samme vægt) A8 er en "rigtig" alu bil og ikke bare et blandingsprodukt som A6. og A6 er godtnok meget pæn, men i mine øjne ser den kedelig og almindelige ud ved siden af storebror. Som en Passat ved siden at en Phaeton (og husker en del som havde bøvl med at komme af med Passat W8'ere herinde)
Guest Supermule Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Så har du ikke set afskrivningerne på en A8'er......De er UHYRLIGE i forhold til A6'eren...... Der er ALTID købere til en pæn A6 avant.....ALTID!! Største problem for mig at se er Audi A8 4,2 (2003+) stortset samme teknik (gearkasse, quattro, 4.2 V8) Fås til stortset samme pris (2 år ældre - men samme milstand). Sandsynligvis samme benzinforbrug (næsten samme vægt) A8 er en "rigtig" alu bil og ikke bare et blandingsprodukt som A6. og A6 er godtnok meget pæn, men i mine øjne ser den kedelig og almindelige ud ved siden af storebror. Som en Passat ved siden at en Phaeton (og husker en del som havde bøvl med at komme af med Passat W8'ere herinde)
NGO Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Det er netop afskrivningen jeg tænker på. 2005 A6, V8, ca 100.000km = ca 300.000skr. 2003 A8, V8, ca 100.000km = ca 300.000skr. Jeg mener nettop at A8'eren har taget en noget højere afskrivning end A6. og hvor afskrivningen på A8'eren stortset er så langt nede som kan forventes inden der kommer en ny model, så er der stadig en del tilbage i A6. og jeg mener dermed at en 2003 A8 er mere attraktiv hvis man vil ha bil i det segment.
Guest PeterK Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Der er en HELT AFGØRENDE grund til at det bliver A6 og ikke A8 og det er at A6 fås som Avant. Så behøver man ikke skille barnevognen i atomer, når den skal transporteres.
Kasper Besvaret August 28, 2007 Rapporter Besvaret August 28, 2007 Det er da kun de første 6 måneder barnevognen er for stor. Næste år bliver vores stationcar byttet ud med en CAB. Børn har vel godt af frisk luft :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu