Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Godmorgen! Mine danske kanaler, TV2 og DR1 er forsvundet! er det bare her hos mig eller er der flere, som lider under samme problem? :confused:
Kabel, DVB, analog antenne, eller?....og hvor?
Besvaret
:eek: Er der overhovedet brug for DR1 eller TV2 på det tidspunkt af døgnet her? ;) Det sker af og til at et par kanaler falder ud, men det tager som regel kun et par timer, så er der signal igen :) Op med humøret, med lidt held (og tekniske kundskaber fra leverandøren), så kan folk igen se "Søren Ryge's have, afsnit 9.482", her kl 11.30 :th2:
Besvaret
Brug Dansk Canakl Digital' date=' så funker det:th2:[/quote'] øhhh, tror ikke mine svenske naboer dropper kabel-tv og sætter en parabol op og tuner foreningen ind på Danmark..... Signalet er i øvrigt kommet igen her hos mig...
Besvaret

Kære Toft! Godmorgen Danmark er uundværlig og Søren Ryge en hyggefætter og så ikke mere om den sag!

:eek: Er der overhovedet brug for DR1 eller TV2 på det tidspunkt af døgnet her? ;) Det sker af og til at et par kanaler falder ud, men det tager som regel kun et par timer, så er der signal igen :) Op med humøret, med lidt held (og tekniske kundskaber fra leverandøren), så kan folk igen se "Søren Ryge's have, afsnit 9.482", her kl 11.30 :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...