Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer, og en kanon side - har fundet mange værdifulde informationer herinde... Jeg er ved at finde hus i det svenske, og vil i den forbindelse pendle... Jeg har pt en dansk indregistreret Lupo 3L, som jeg overvejer at hive med (er ved at finde ud af med SKAT hvad de vil tilbagebetale). Jeg ser så at der indimellem står "Svensksåld" - og har derfor hørt at jeg skal passe på med at importere biler til sverige, da forsikringerne er MEGET dyrere på import biler - er det korrekt??

Besvaret

Der er mange der mener det er en and, men der er vist lige sa mange der mener at nogle selskaber ligger lidt på prisen, men jeg tror ikke du skal være nervøs for din lupo. Jeg havde en importeret volvo 855 t5 på et tidspunkt den betalte jeg da kun 4800 sek med kasko und alles hos länsforsäkringar. Mvh Leon

Besvaret
Har i nogen idé om hvad en lupo 3L fra 2001, vil koste i forsikring for en 32årig der er elitebillist i dk? bare så jeg ved hvad jeg skal regne med...
Det er vist sagt lige så tit som "Bjerregaard Raus" i Brøndby. Du blir nødt til selv at ringe og få et par tilbud - der er for mange variable i det regnestykke... Men klart billigere end i DK.
Besvaret
Kan fortælle dig at jeg giver ca 2500 sek for en halvforsikring på passat 2.0 TDI (170hk) inc bjærgning osv. Så det kan ikke være mange flere basseøre du skal af med.
*suuuuk*...alder, adresse, parkering om natten osv... Medmindre i har sammenlignelige data, så kan de dér pris-gisninger ikke bruges til en meter. Mit skud er imellem 2,500,- og 15,000,-...og, sjovt nok, så er dette slet ikke u-realistisk. :rolleye:
Besvaret

Hos motormannen Jeg mener prisen er incl den nye skat på trafikforsikringen. Regnede med mit personnr (34år) og 14 år uden skader. Ubegrændset trafik og 3000 i selvrisk. Försäkringen ska gälla från Försäkringens startdatum (åååå-mm-dd) 2007-09-01 Försäkringens slutdatum (åååå-mm-dd) 2008-08-31 Postnummer 26152 (Landskrona) Ditt fordon Registreringsnummer xxxxxx Årlig körsträcka Obegränsat Hur är bilen normalt parkerad? På gatan Används bilen av personer under 25 år? Nej Antal skadefria år 14 Välj omfattning Trafikförsäkring Ja Egendomsskydd (Halvförsäkring) Ja Vagnskadeförsäkring (Helförsäkring) Ja Självrisk vagnskada 3000 Vägassistans Ja Hyrbil MedMera Nej Avställningsförsäkring Nej Bilmärke och Modell VW LUPO 3L TDI Årsmodell 2001 -Claus-

Besvaret
Det er vist sagt lige så tit som "Bjerregaard Raus" i Brøndby.
LOL :laugh: citat andetstedsfra : Det føles forstemmende at sidde på det moderne stadion på Vestegnen og høre den tilbageværende fanskares monotone messen, mens deres helte flakker omkring som en flok høns lige efter halshugningen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...