Jump to content

Forskudsopgørelse / udenlandske renteudgifter.

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Er det ikke muligt at få sat punkterne vedr. udenlandske renteudgifter på sin forskudsopgørelse.... ?? Som det er nu har jeg vores udlandske renterudgifter stående i renteudgiftsfeltet beregnet til renteudgifter i danmark, hvilke vi ikke har nogen af... Det betyder jo nok ikke noget i sidste ende, da jeg jo ordne det når der kommer selvangivelse/supplement pkt 402 + 407, men det er stadig lidt noget fusk ;) ordnung muss sein :D

Besvaret

jow på selvangivelse, der får man "supplements sedlen"...... Det er på forskudsopgørelsen jeg gerne vil have den mulighed med udenlandske renteudgifter :)

Besvaret
jow på selvangivelse' date=' der får man "supplements sedlen"...... Det er på forskudsopgørelsen jeg gerne vil have den mulighed med udenlandske renteudgifter :)[/quote'] Så ringer man ind til skattefar og siger at man har udenlandske renteudgifter - og vupti så kommer der et ekstra felt på ens forskudsopgørelse :th2:
Besvaret

Formålet med forskudsopgørelsen er, at man for sin egen skyld månedsvis betaler et passende beløb, så man ikke får en kæmpe efterskat eller skal have en masse tilbage. Skat er ligeglad med, hvad man betaler månedsvis og hvordan skatten er sammensat - bare det passer, når skatteåret er gjort op. Asså der er ingen grund til at ændre sin forskudsopgørelse med mindre ændringen medfører en væsentligt højere eller lavere forskudsskat. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...