Gustaf Skrevet August 30, 2007 Rapporter Skrevet August 30, 2007 Hej, Der skete det at jeg kom til at køre lidt for hurtigt på strækningen mellem Svågertorp station og Ilva, uden at tænke over at det var polisen der fulgte efter mig. Jeg speedede kun op til ca. 75 mellem Ilva og Svågertorp, hvorefter polisen bad mig stige ud af bilen da jeg først holdt stille ved Svågertorp. Jeg viste dem kørekortet, som var dansk. Herefter gav de mig det tilbage og sagde "kør forsigtigt". Spg er om det betyder at der kommer en bøde min vej? Det er da lidt vildt bare fordi jeg gasser lidt op på en øde vej.
BS Besvaret August 30, 2007 Rapporter Besvaret August 30, 2007 Hvis du skulle have en bøde havde du fået den i hånden inden de kørte.
Gustaf Besvaret August 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 30, 2007 Hvis du skulle have en bøde havde du fået den i hånden inden de kørte. Man skal alligevel tænke sig om, når man gasser op .... måske er der meget politi omkring Svågertorp i øjeblikket.
Guest Mogens Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Fængsel... Man skal alligevel tænke sig om, når man gasser op .... måske er der meget politi omkring Svågertorp i øjeblikket. Er det ikke er fængsel, der er placeret dér - den grå bygning med kameraovervågning og diverse hegn samt anden flugtsikring...
Guest Supermule Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Nej.....Det er til destruktion af pengesedler....... Er det ikke er fængsel' date=' der er placeret dér - den grå bygning med kameraovervågning og diverse hegn samt anden flugtsikring...[/quote']
larscph Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Jeg speedede kun op til ca. 75 mellem Ilva og Svågertorp' date=' hvorefter polisen bad mig stige ud af bilen da jeg først holdt stille ved Svågertorp. Jeg viste dem kørekortet, som var dansk. Herefter gav de mig det tilbage og sagde "kør forsigtigt". Spg er om det betyder at der kommer en bøde min vej? Det er da lidt vildt bare fordi jeg gasser lidt op på en øde vej. [/quote'] Når nu de var der syntes jeg faktisk det er OK at de stopper dig - "normalt" gi'r man den jo ikke en spand havre op over fartgrænsen hvis strisserne ligger i baghjulet. Så mest af alt ville de nok lige sikre sig, at du ikke var fuld, skæv eller på anden måde så ud til at have urent mel i posen. Skulle du have haft en bøde havde du helt sikkert fået en skriftlig hilsen med, da du kørte derfra.
dkrath Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Utroligt så unfair politiet er nu om dage.
Stoney Besvaret September 20, 2007 Rapporter Besvaret September 20, 2007 ... Det sjovt politiet skal nedgøres somehow hver gang... de passer bare deres job! Jeg forstår godt de stopper dig.
Soap Besvaret September 22, 2007 Rapporter Besvaret September 22, 2007 Thums up til Polisen :th2: De er her for vores skyld. Jo synligere de er i lokalområdet, jo mindre røveriske overfald får vi her i Lindängen. Jeg ser dem jævnligt køre rundt på stierne i min baghave. Får helt lyst til at komme ud med kaffe og basser til dem.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu