Malgre Skrevet August 31, 2007 Rapporter Skrevet August 31, 2007 Jeg har været så letsindig og invitere 3 af mine veninder en tur i byen i Malmö. Og så var det jeg lige tænkte, om der tilfældigvis var andre herinde fra der evt. skulle i byen, eller som evt. var friske på at tage i byen? Jeg har kigget i den ellers meget veludformet "gå i byen" tråd, men er altså alligevel ikke blevet klogere. Så hvis du alligevel synes at det er lidt kedeligt at sidde hjemme en fredag aften, så tag med :D Evt. forslag til hvor vi kunne mødes, ville være god stil, da jeg som sagt ikke aner noget som helst om noget byliv her i Malmö :D Kom frisk :D Kan det virkelig passe at INGEN er friske på en god omgang druk???? :O Er da lidt sløvt ;-)
dkrunaway Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 jaja...folk skal jo lige komme hjem jo... :)
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 jaja...folk skal jo lige komme hjem jo... :) Nå for pokker.. og når de så er kommet hjem, så mener du at de er friske? *G* Er DU frisk? :D
Bjerggorilla Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Øv... Hvorfor så jeg ikke den her tråd før ... Har lige sagt ja til løbe oppe i Bromølla imorgen formiddag .. Så et mix af øl & sprit er måske ikke den bedste kombination:rolleye: Måske en anden gang ...
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Øv... Hvorfor så jeg ikke den her tråd før ... Har lige sagt ja til løbe oppe i Bromølla imorgen formiddag .. Så et mix af øl & sprit er måske ikke den bedste kombination:rolleye: Måske en anden gang ... Tja.. måske du har ret.. :D Men så fester vi bare for dig også :D God løbetur
Gio Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Tja.. måske du har ret.. :D Men så fester vi bare for dig også :DNæste gang, så poster du bare billeder af tøse-runden - så er der nok større tilslutning næste gang :D
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Næste gang' date=' så poster du bare billeder af tøse-runden - så er der nok større tilslutning næste gang :D[/quote'] Hmm kan sq da poste det med det samme hvis det skulle være.. Skulle det være??? :D
dkrunaway Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Næste gang' date=' så poster du bare billeder af tøse-runden - så er der nok større tilslutning næste gang :D[/quote'] :laugh:
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 :laugh: Så er der billede på.. Så kom ikke her og sig at jeg ikke tager aktion.. vi mangler seriøst nogle guider til en tur i byen :D Kom Frisk :P
dkrunaway Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 GIO! Så må du ind i kampen - det kan ikke være på andre måder. Du er den fødte Malmøguide! Selv er jeg ramt af sofa-syge :th2:
credde Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Start med at tage på Lila Torg, siden kan i jo evt. vælge Etage eller Hipp eller...
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Start med at tage på Lila Torg' date=' siden kan i jo evt. vælge Etage eller Hipp eller...[/quote'] Skal måske lige siges at vi er i alderen fra 21 -31 så mon ikke det bliver lidt svært at finde noget der passer alle.. Men tag med? :D
BS Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Hipp (som vist nok har fået nyt navn) kan klart anbefales!
Gio Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 GIO! Så må du ind i kampen - det kan ikke være på andre måder. Du er den fødte Malmøguide! Selv er jeg ramt af sofa-syge :th2:Jeg guidede skam gerne - men jeg er "ramt" af op-kl-06:30-i-morgen....så det spiller minus-max. Kan sagtens tænkes jeg vil løfte drinks med "Gänget" næste gang muligheden byder sig.
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Jeg guidede skam gerne - men jeg er "ramt" af op-kl-06:30-i-morgen....så det spiller minus-max. Kan sagtens tænkes jeg vil løfte drinks med "Gänget" næste gang muligheden byder sig. 6.30.... Så kan du bare lade vær med at gå i seng :D Vær nu lidt frisk for pokker.. det er fredag.. og vi er unge :D
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 ...PROSIT... Kæft knægt.. ingen ringede dig op :P
BS Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Kæft knægt.. ingen ringede dig op :P Nææ men det vil jo være det samme som at sælge ananas på dåse og skrive de var friske
Malgre Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Nææ men det vil jo være det samme som at sælge ananas på dåse og skrive de var friske lol sidste gang du får lov til at prøvekører noget af mit :P
dkrunaway Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Nææ men det vil jo være det samme som at sælge ananas på dåse og skrive de var friske LOL ............
BS Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 lol sidste gang du får lov til at prøvekører noget af mit :P Inden nogen får gode ideer skal det vist lige præciceres at jeg prøvekørte din bil idag:cool:
Schacke Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Inden nogen får gode ideer skal det vist lige præciceres at jeg prøvekørte din bil idag:cool: For sent Brian!!!!!!!!!!!! De gode idéer var landet.......
Malgre Besvaret September 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2007 For sent Brian!!!!!!!!!!!! De gode idéer var landet....... Ingen grund til gode idéer det er skam rigtig hvad manden siger, selvom jeg ikke bryder mig om at indrømme det :P Men når alt kommer til alt.. så tog vi på Etage.. OG.. nu er vi så hjemme igen.. :D
Gio Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Men når alt kommer til alt.. så tog vi på Etage.. OG.. nu er vi så hjemme igen.. :DFuldtallige? *fnis*
Malgre Besvaret September 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2007 Fuldtallige? *fnis* Hehe Jeps.. og meget beruset.. det er noget underligt sprut de har her i sverige.. det kan mærkes :) Og så er man bagstiv af det... hmm måske jeg skulle sove noget mere? Men.. Ingen tømmermænd... endnu
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu