BS Skrevet August 31, 2007 Rapporter Skrevet August 31, 2007 Er der nogen der har det og hvem har i hos? Har idag fået sat alarm op igen efter renovering og får 2 mdr gratis hos Aroundio. Super flink gut der kom ud og monterede. Men hvilke alternativer findes der til dem?
Toft Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Har Securitas Direct i huset. Ved ikke om det er bedre end noget andet, men det var installeret af forrige ejer, og så overtog vi det bare :) www.securitasdirect.se Det er da i hvert fald et alternativ, som du jo spurgte efter.
BS Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 Har Securitas Direct i huset. Ved ikke om det er bedre end noget andet, men det var installeret af forrige ejer, og så overtog vi det bare :) www.securitasdirect.se Det er da i hvert fald et alternativ, som du jo spurgte efter. Om det er et alternativ ved jeg ikke for det ligner ret meget det samme. Aroundio er vist en del af securitas. Men takker alligevel.
Miss W Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Er der nogen der har det og hvem har i hos? Har idag fået sat alarm op igen efter renovering og får 2 mdr gratis hos Aroundio. Super flink gut der kom ud og monterede. Men hvilke alternativer findes der til dem? Hej BS, Vi har også Aroundio. Det er vi super tilfredse med. De holder endda til ikke så forfærdelig langt fra hvor vi bor, så de kommer hurtigt ud skulle det blive nødvendigt. Vi er selv kommet til at aktivere alarmen på et tidspunkt, da var de ved huset på under 5 min. Kan varmt anbefale dem :th2: :) Winnie
Futz Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Vi har Securitas tyveri og brandlarm, funker fint, selv med hund alene hjemme (der kan finde på at hoppe op i møbler (*fy*)
Nif Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Aroundio har kun alarmen og det som hører dertil. De kører tjekruter som service. Går alarmen er det Securitas som tropper op. Det har det været her de gange der har været brug for dem. Så ved ikke helt hvad forskellen er på Aroundio og SecuritasDirect
dan Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Vi har også arundio Securitas. Da vi boede ude i lövestad og også havde dette firma var det Falck der kom ud på alarmerne.
Mulde Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Jeg har Sector Alarm - de kom og kaprede kunder på det strategisk rigtige tidspunkt (mine forældre havde lige haft indbrud). Fungerer glimrende - de kommer hvis alarmen sættes igang - det er sket to gange uden jeg rigtig ved hvorfor, og det koster ikke noget, når de rykker ud ved falsk alarm.
BS Besvaret September 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2007 Lyder bare som om jeg skal være godt tilfreds med Aroundio til 275 om mdr. Lidt dyrt men det er nok bare prisen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu