jacobe Skrevet September 5, 2007 Rapporter Skrevet September 5, 2007 Jeg har fået den idé at begynde at holde øje med mit brændstofforbrug. Til det formål havde jeg tænkt mig at benytte et Excel-regneark ell. lign. men da jeg selv er total Excel-spasser tænkte jeg, at den slags kunne findes på nettet - det har jeg bare ikke kunnet finde. Er der nogen af jer, som har lavet/fundet sådan et regneark, som jeg kunne bede om en kopi af? Eller som evt. ved et sted på nettet, hvor den slags kan findes? På forhånd mange tak!
Sune Besvaret September 5, 2007 Rapporter Besvaret September 5, 2007 Jeg kan lave et, send lige en mailadresse til piqifydiwyjokofa@tempomail.fr
Anka Besvaret September 5, 2007 Rapporter Besvaret September 5, 2007 Du kan også oprette en bruger på : http://www.spritmonitor.de/:)
Kim H Besvaret September 5, 2007 Rapporter Besvaret September 5, 2007 Måske kan dette bruges Du er velkommen til at prøve vedhæftede regneark. Du må lige unzippe det først ... Jeg har benyttet det i årevis og gradvist forbedret det en smule, men det kan sikkert blive endnu bedre ...
jacobe Besvaret September 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 5, 2007 KIM, Tak, det var lige netop noget i den stil jeg forestillede mig! Mange tak skal du have!
Kim H Besvaret September 5, 2007 Rapporter Besvaret September 5, 2007 KIM, Tak, det var lige netop noget i den stil jeg forestillede mig! Mange tak skal du have! Selv tak - skulle der være noget der "driller", kan du jo vende tilbage :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu