Homer Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Hvis man blot indeholder et minimum af bilinteresse, anvender man ikke kun 7 timer på IAA - så ser du INTET. De gange vi har besøgt IAA, har vi altid haft 2 hele dage på messen - og dét faktum er sådan set baggrunden for min "beregning..." Nu var det jo ikke antallet af timer på messen diskussionen handlede om, men om hvorvidt det tager i nærheden af 8 timer at komme derned - alt inkl. Det det tager mindre end halvdelen, så derfor er din påstand "det dummeste, jeg har hørt i nyere tid " Om man så overhovedet KAN køre derned - Porsche eller ej - på 8 timer med normal trafik er så en helt anden diskussion...
Guest Mogens Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Nu var det jo ikke antallet af timer på messen diskussionen handlede om, men om hvorvidt det tager i nærheden af 8 timer at komme derned - alt inkl. Det det tager mindre end halvdelen, så derfor er din påstand "det dummeste, jeg har hørt i nyere tid " Om man så overhovedet KAN køre derned - Porsche eller ej - på 8 timer med normal trafik er så en helt anden diskussion... Nu var det ligesom dig, der uden smileys eller andet lagde ud med at skulle genere mig. Hvorfor aner jeg ikke - har ikke "mødt" dig før. I min verden lyder din tur som spil af kroner, men det styrer du jo selv :) Ja, EOD ;)
Rene Larsen Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Jeg vil sige det sådan ... Hvis jeg havde råd så stod der sådan en hjemme hos mig :):) Nu skal vi jo snart til at gå og drömme på IAA... Er der andre der skal derned ?? Jeg køre derned mandag den 17. om morgen og kommer hjem igen sent onsdag aften :th2: Jeg skal også en tur ned syd for Stuttgart (Metzingen) samtidigt (lidt over 200 km. længere end Frankfurt). Da jeg sidst var i Stuttgart kørte jeg/vi ned på 11 timer, og hjem på 9 timer med 180-200 km/t gennem Tyskland - gennemsnits hastigheden var på 137 km/t - indtil den danske grænse.
Homer Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Nu var det ligesom dig, der uden smileys eller andet lagde ud med at skulle genere mig. Hvorfor aner jeg ikke - har ikke "mødt" dig før. I min verden lyder din tur som spil af kroner, men det styrer du jo selv :) Ja, EOD ;) Tror at du skal finde læsebrillerne frem og tælle antallet af smileys i mine indlæg - og jeg er i øvrigt kold overfor hvad du mener er spild af kroner. I min verden er tid penge, og jeg gider ikke at spilde tiden på en tysk autobahn når SAS flyver frem og tilbage! :) I øvrigt mener jeg at den ny RS6 er hele turen værd :th2:
APGraph Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Jeg køre derned mandag den 17. om morgen og kommer hjem igen sent onsdag aften :th2: Jeg skal også en tur ned syd for Stuttgart (Metzingen) samtidigt (lidt over 200 km. længere end Frankfurt). Da jeg sidst var i Stuttgart kørte jeg/vi ned på 11 timer, og hjem på 9 timer med 180-200 km/t gennem Tyskland - gennemsnits hastigheden var på 137 km/t - indtil den danske grænse. Ja hvis man skal der ned på de kanter i bil så skal man da helt klart en tur i Metzingen også, så kan man lige få et par hugo boss jakkesæt m.m. med hjem til halv pris
Peter H. Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Jeg køre derned mandag den 17. om morgen og kommer hjem igen sent onsdag aften :th2: Jeg skal også en tur ned syd for Stuttgart (Metzingen) samtidigt (lidt over 200 km. længere end Frankfurt). Da jeg sidst var i Stuttgart kørte jeg/vi ned på 11 timer, og hjem på 9 timer med 180-200 km/t gennem Tyskland - gennemsnits hastigheden var på 137 km/t - indtil den danske grænse. Oki.. Vi flyver derned på onsdag og er hjemme igen på fredag. Det er godt nok de dyre billeter til 42 eur vi tar men så er der heller ikke kö ved bilerne.. Jeg har mit cam med så der bliver lagt en masse billeder på så dem der ikke tar derned kan se lidt med :)
Rene Larsen Besvaret September 8, 2007 Rapporter Besvaret September 8, 2007 Ja hvis man skal der ned på de kanter i bil så skal man da helt klart en tur i Metzingen også' date=' så kan man lige få et par hugo boss jakkesæt m.m. med hjem til halv pris[/quote'] ja, og LLOYD sko m.m. :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu