Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg ku rigtigt godt tænke mig at få lydisoleret en væg imellem vores sovevær, og barnevær, er her nogen som kender nogen eller evt selv kan tilbyde mig hjælp til dette?, så modtages tilbud gerne, ved ikke om man evt osse ku gøre en dør mere lydtæt?, jeg har intet forstand på sådan noget, men måske i har??:)

Besvaret

Lyd Hej Coolio Som fagmand (snedker) kan jeg kun anbefale dig at se nærmer på nr. 2 link Gio har posted. Det er ikke så svært som det måske lyder. Hvis du har problemer kan jeg godt se forbi og give dig nogle fif osv. Kan desværre ikke afse tid pt. til at hjælpe dig med at lave det. Da jeg har rigeligt de næste par måneder hjemme. Hvis du har spørsmål eller gerne vil have jeg ser forbi skriver du bare... Mvh Claus

Besvaret

Lydisolering

Hej Coolio Som fagmand (snedker) kan jeg kun anbefale dig at se nærmer på nr. 2 link Gio har posted. Det er ikke så svært som det måske lyder. Hvis du har problemer kan jeg godt se forbi og give dig nogle fif osv. Kan desværre ikke afse tid pt. til at hjælpe dig med at lave det. Da jeg har rigeligt de næste par måneder hjemme. Hvis du har spørsmål eller gerne vil have jeg ser forbi skriver du bare... Mvh Claus Ok Takker for tilbuddet, men venter gerne på det rette tilbud, jeg skal brug en som kan fikse hele dynen, fra start til slut. Jeg må forhøre mig i det svenske, vil kigge efter nogle håndværkere i tlf bogen. Men 1000tak for opmærksomheden, alligevel:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...