martinjulie Skrevet September 10, 2007 Rapporter Skrevet September 10, 2007 Er der ikke andre på disse kanter (Eslöv) vi har boet her et halvtandet år. Og er faktisk glade for det, så det MÅ være andre.
larscph Besvaret September 10, 2007 Rapporter Besvaret September 10, 2007 Ja vi bor da i udkanten af Eslövs kommun ved Billinge :)
Peter H. Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Er der ikke andre på disse kanter (Eslöv) vi har boet her et halvtandet år. Og er faktisk glade for det, så det MÅ være andre. Der er mange der bor heroppe, der er jo super natur her :):)
MissCath Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Vi bor i Eslöv kommune - nærmere betegnet Brödåkra ved Löberöd... ;o)
sømmet Besvaret September 12, 2007 Rapporter Besvaret September 12, 2007 Vi bor i Eslöv city!! Har boet her siden 2003, og trives fint med det.
martinjulie Besvaret October 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2007 ej hvor dejligt. Vi bor selv ved Marieholm. Pendler i andre også til Kbh hver dag??:th2:
Michael Rasmussen Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 vi bor også i eslöv city siden 2005
larscph Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Vi bor i udkanten af Eslöv's kommun... Ude på landet... Og pendler til København stort set hver dag.
cbpwr Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Vi bor i Landskrona Pendler til Lyngby via HH-færgerne :) Hvis du ser en gammel hvid fiesta på motorvejen nordpå er det nok mig :) Nogle gange køre jeg ikke så stærkt, idet jeg ikke gider vente så langt tid oppe ved færgen :) By the way, læste i Lokal Tidningen at nu smider de vist fart kamara op mellem eslöv og marieholm, så pas på :) -Claus-
sømmet Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Jeg pendler til København/Buddinge hver dag, nu i bil; sidste vinter tog jeg toget, men så tager det 2 timer hver vej. Fartkamera ml. Eslöv og Landskrona er observeret omkring Teckomatorp, men det "blitzede" nu ikke... Forøvrigt har jeg lige set at medborgarskolan i Eslöv holder kursus i "svenska för danskar"...hvis det kan have interesse..... /Lisa
martinjulie Besvaret October 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2007 Jeg pendler til København/Buddinge hver dag, nu i bil; sidste vinter tog jeg toget, men så tager det 2 timer hver vej. Fartkamera ml. Eslöv og Landskrona er observeret omkring Teckomatorp, men det "blitzede" nu ikke... Forøvrigt har jeg lige set at medborgarskolan i Eslöv holder kursus i "svenska för danskar"...hvis det kan have interesse..... /Lisa Fedt , lige noget for mig!! Har boet her i 4 år og kan ikke ordenligt svensk endnu. Vi køre hverdag fra eslöv til københavn det tager 1 time, men det er også kl 5 om morgenen:rolleye: = ingen trafik.
martinjulie Besvaret October 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2007 bønderne mødes vi burde finde ud af noget, for os mennesker der bor på landet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu