Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Besvaret

Vi bor i Landskrona Pendler til Lyngby via HH-færgerne :) Hvis du ser en gammel hvid fiesta på motorvejen nordpå er det nok mig :) Nogle gange køre jeg ikke så stærkt, idet jeg ikke gider vente så langt tid oppe ved færgen :) By the way, læste i Lokal Tidningen at nu smider de vist fart kamara op mellem eslöv og marieholm, så pas på :) -Claus-

Besvaret

Jeg pendler til København/Buddinge hver dag, nu i bil; sidste vinter tog jeg toget, men så tager det 2 timer hver vej. Fartkamera ml. Eslöv og Landskrona er observeret omkring Teckomatorp, men det "blitzede" nu ikke... Forøvrigt har jeg lige set at medborgarskolan i Eslöv holder kursus i "svenska för danskar"...hvis det kan have interesse..... /Lisa

Besvaret
Jeg pendler til København/Buddinge hver dag, nu i bil; sidste vinter tog jeg toget, men så tager det 2 timer hver vej. Fartkamera ml. Eslöv og Landskrona er observeret omkring Teckomatorp, men det "blitzede" nu ikke... Forøvrigt har jeg lige set at medborgarskolan i Eslöv holder kursus i "svenska för danskar"...hvis det kan have interesse..... /Lisa
Fedt , lige noget for mig!! Har boet her i 4 år og kan ikke ordenligt svensk endnu. Vi køre hverdag fra eslöv til københavn det tager 1 time, men det er også kl 5 om morgenen:rolleye: = ingen trafik.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...