skallstorp Skrevet September 11, 2007 Rapporter Skrevet September 11, 2007 Hvad er nu det for noget. Hvor skal de hente pengene til deres julefrokoster når de ikke kan hente dem i det berømte højresving i Kastrup. Og er det så slut med alle tumperne der kører ud i krydser, bremser og svinger uden at blinke. Hvem skal jeg så dytte af om morgenen ?? Men tillykke alle jer der skal den vej.
Guest Supermule Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Mere info tak!!! :)
skallstorp Besvaret September 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2007 Personbiler undtaget Min åbenbart vågne søn konstaterede her til mogen at højresvings skiltet nu er udstyret med en undertavle hvorpå der står : PERSONBILER UNDTAGET. Mere info tak!!! :)
Thomas Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Min åbenbart vågne søn konstaterede her til mogen at højresvings skiltet nu er udstyret med en undertavle hvorpå der står : PERSONBILER UNDTAGET. Sikkert pga. vejarbejdet!
Futz Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Sikkert pga. vejen nu bliver erstattet som de kalder det af Bøjlevej, og så er de sikre på at dem der drejer til højre kun skal til Tårnby. Os andre som desværre er så uheldige at vores arbejdspladser er placeret i Bondamsland skal tvinges over i kreaturvognsløsningen.
jerikras Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Politiet tog imod højresvingende biler :o( I fredags stod politiet der og tog imod højresvingende billister. Det er første gang jeg ihvertfald har oplevet dem stå der. Men med mulighederne for en sikker ekstra indtægt til staten, så er det formodentlig ikke sidste gang de gør det.:thumbdown
skallstorp Besvaret October 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2007 Der står de ofte Der står de ofte. Pröv se på dem der kommer fra Amager strandvej, de er faktisk begyndt at advare. Jeg prövede at advare dem bag mig i Fredags ved fagter og hovedrysten, men fik fingeren I fredags stod politiet der og tog imodhøjresvingende billister. Det er første gang jeg ihvertfald har oplevet dem stå der. Men med mulighederne for en sikker ekstra indtægt til staten' date=' så er det formodentlig ikke sidste gang de gør det.:thumbdown[/quote']
jerikras Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Der står de ofte. Pröv se på dem der kommer fra Amager strandvej' date=' de er faktisk begyndt at advare. Jeg prövede at advare dem bag mig i Fredags ved fagter og hovedrysten, men fik fingeren [/quote'] Well done:) desværre har folk nok misforstået dit forsøg på at hjælpe. Jeg kan stadigvæk bare ikke forstå, hvorfor man ikke kan lave en anden løsning på det berømte højresving. Ret skal være ret og man må selvfølgelig ikke højresvinge der, men for mig giver det ikke nogen mening at skiltet er der og opfordrer den ene efter den anden til selvtægt, civil ulydighed, lovløshed eller hvad po.... man skal kalde det der sker dagligt. Der er bredt nok til at selv de bredeste sportsvogne kan komme rundt om hjørnet, så hvorfor kan de ikke bare gøre højresvinget lovligt istedet for
Pede Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Hele det anlæg omkring den frakørsel er så talentløst lavet at det skriger til himlen. Hvorfor skal alle ned omkring den alt for lille rundkørsel? Hvorfor fanden skal os med retning mod Sverige holde og vente (og fylde) i lige-ud-banen istedet for en seperat drejebanen der er åben hele tiden. Der kommer jo alligevel ikke biler fra andre retninger ned af rampen. Sjovt som man konstant snakker om at biler forurener. Jo mere biler stopper-starter-stopper-starter jo mere forurener de. DK er absolut det land hvor trafikken glider allerværst i mine øjne. Selv på dage/nætter uden trafik kan man igen-igen holde for rødt lys pga. der INTET flow er i det...og de sætter fandeme lyskurve op overalt. Pede
Toft Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Er der nogen der kan finde info om det på nettet, jeg kan ikke finde noget om at det nu er blevet legalt at svinge til højre der Så det er svært at tro det er en permanent løsning sådan lige umiddelbart... I hvert fald ikke før den syge kommune har fået lagt brosten og lavet vejbump langs HELE Amager Strandvej
bananas Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Hele det anlæg omkring den frakørsel er så talentløst lavet at det skriger til himlen. Det er desværre ikke talentløst lavet - snarere alt for talentfuldt lavet efter formålet. Det er bare formålet som er bund-korrupt/-råddent fordi det er vedtaget ved et politisk lokumsforlig. Formålet er at trafik skal kunne komme til og fra lufthavnen nemt, men al anden trafik skal skræmmes fra at køre op eller ned ad Amager Standvej. Specielt dem som kom fra den svenske side har man kunnet pisse på fordi de ikke havde nogen stemmeret overfor de involerede politikere.
Futz Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Det er desværre ikke talentløst lavet - snarere alt for talentfuldt lavet efter formålet. Det er bare formålet som er bund-korrupt/-råddent fordi det er vedtaget ved et politisk lokumsforlig. Formålet er at trafik skal kunne komme til og fra lufthavnen nemt, men al anden trafik skal skræmmes fra at køre op eller ned ad Amager Standvej. Specielt dem som kom fra den svenske side har man kunnet pisse på fordi de ikke havde nogen stemmeret overfor de involerede politikere. Nemlig. Usagligt hensyn - ergo magtfordrejning
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu