Lasse Skrevet September 14, 2007 Rapporter Skrevet September 14, 2007 Er der nogle der har erfaringer med trådløs internet i Øresundstoget?
DoJo Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 hvertfald gennem 3 er der vild dårlig 3G forbindelse mellem svågertorp og kbh H.
Lasse Besvaret September 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 14, 2007 ærgeligt!.. DSB/skånetrafikken burde installere internet til kunderne, NU!..
Lasse Besvaret February 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2008 For noget tid siden så jeg en anden tråd med samme emne, hvor en linkede til et firma som udbyder trådløst internet i både dk og se i samme abonnement, er der nogen der kan finde tråden? Er der nogle nye erfaringer med internet i toget? Priser/kvalitet?
larscph Besvaret February 25, 2008 Rapporter Besvaret February 25, 2008 Hehe.. Der er alligevel ikke plads til at man kan sidde i fred og bruge det, er der?
Lasse Besvaret February 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2008 For det meste er der, men ikke altid..
jpc Besvaret February 25, 2008 Rapporter Besvaret February 25, 2008 For noget tid siden så jeg en anden tråd med samme emne, hvor en linkede til et firma som udbyder trådløst internet i både dk og se i samme abonnement, er der nogen der kan finde tråden? Det kan være mit indlæg, du refererer til. Jeg nævnte Nordisk Mobiltelefon som koster 249 sv.kr./md. og med deres nye modem kan komme op på ca. 2 Mbit. Jeg bruger det selv her omkring Helsingborg og Helsingør med gode erfaringer, bl.a. midt på bildækket, midt ude i Øresund, hvor dækningen er helt fin. :th2:
Lasse Besvaret February 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2008 ja det var den virksomhed jeg ledte efter.. tak.! Jeg stødte lige nu på dette community som deler trådløse forbindelser.. interessant.. https://www.fon.com/en/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu