Jump to content

Skal bruge et AGP kort der kan...

Recommended Posts

Skrevet

klare en opløsning på 1680x1050.

Har et radeon 9200 pro kort siddende i nu men det kan ikke køre den opløsning. Det skal ikke være et gamer kort og det skal ikke koste meget mere end 400 dkr. Kan ikke se når jeg kigger på edbpriser kan jeg kun finde max opløsning. Ikke noget om hvilke andre opløsninger det kan klare. Nogen bud?

Guest Supermule
Besvaret

Mange grafikkort tilpasser sig den skærm du bruger...... Men det kræver din pc ved hvilken skærm det er....Prøv at se om du kan finde en driver til din skærm.....Så den kan genkende den!

Besvaret

De fleste AGP-kort bør klare en sådan opløsning, så længe der er ram nok på kortet. Og minimum idag er jo 128MB - så du burde ikke have et problem, så længe max-opløsningen bare er lig med eller over 1680x1050 i specs.

Guest Supermule
Besvaret

Det er ikke sikkert.... For det er en forholdvis ny std. 16:10 og ikke 16:9..... Men langt bedre egnet til film......:)

De fleste AGP-kort bør klare en sådan opløsning' date=' så længe der er ram nok på kortet. Og minimum idag er jo 128MB - så du burde ikke have et problem, så længe max-opløsningen bare er lig med eller over 1680x1050 i specs.[/quote']
Besvaret
De fleste AGP-kort bør klare en sådan opløsning' date=' så længe der er ram nok på kortet. Og minimum idag er jo 128MB - så du burde ikke have et problem, så længe max-opløsningen bare er lig med eller over 1680x1050 i specs.[/quote'] Jeg har prøvet at køre 1600x1200 men den går bare i sort. Og det er sq lidt trist at køre en mindre opløsning.
Besvaret

9200 pro er jo ligesom ikke et oldnordisk kort, så det burde kunne klare den opløsning. Opdateret driver til kortet, opdateret inf til skærmen - og så forbundet via DVI - så burde det hele ske af sig selv.

Besvaret

Har lige smidt nyeste catalyst drivere på kortet. har ikke en driver på skærmen men kan være jeg skal prøve det og det er connected via et analog kabel. Må lige få byttet det.

Besvaret

Satte DVI kablet i isteddet for og vupti så virkede det. Den genkendte dog ikke skærmen og den fil jeg hentede hos LG var ikke nogen hjælp. Men nu virker det da. Takker alle dem der gav indspark.

Besvaret
Dans Distributions Center?
Den korte version:
"Short for Display Data Channel, a VESA standard for communication between a monitor and a video adapter. Using DDC, a monitor can inform the video card about its properties, such as maximum resolution and color depth. The video card can then use this information to ensure that the user is presented with valid options for configuring the display."

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...