abejoh Skrevet September 15, 2007 Rapporter Skrevet September 15, 2007 Vi lukkede vores kat ud onsdag morgen og först idag fandt vi hende, liggende i gröftkanten med et totalt smadret ben og var död på GALGEBACKEVÄGEN i Oxie. Vi har ofte snakket om vejen, som ligger ud for vores have, at den er temmelig befärdet og folk körer meget stärkt. Vi vidste, at det skulle blive Fignes skäbne...suk! längere oppe af vejen, lå der endnu en kat, som også var död- kört ihjel på GALGBACKEVÄGEN i Oxie. Man bliver röv forbandet over den magteslöshed som ham ramt os. Hun var et elsket familiemedlem. :cry:
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang.
CoolAIR Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang. Hvor unødvendigt!
Madsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Vi lukkede vores kat ud onsdag morgen og först idag fandt vi hende, liggende i gröftkanten med et totalt smadret ben og var död på GALGEBACKEVÄGEN i Oxie. Vi har ofte snakket om vejen, som ligger ud for vores have, at den er temmelig befärdet og folk körer meget stärkt. Vi vidste, at det skulle blive Fignes skäbne...suk! längere oppe af vejen, lå der endnu en kat, som også var död- kört ihjel på GALGBACKEVÄGEN i Oxie. Man bliver röv forbandet over den magteslöshed som ham ramt os. Hun var et elsket familiemedlem. :cry: Det gør mig ondt med jeres kat - det er aldrig nogensinde sjovt at miste et lille dyr Måske I skulle overveje til næste gang ( hvis I kan overskue en næste gang ) at bygge en lille kattegård, hvor katten kan gå ud i uden at skulle møde farerne ved en stor vej? Det kommer selvfølgeligt an på om I bor i hus eller lejlighed, men det skulle efter sigende være ret overskueligt at banke sådan en sag sammen, og kattene nyder det virkeligt, og som ejer ved man at man ikke skal ud og lede efter dem, og desværre finde dem i den tilstand du beskriver... Ellers er der jo også muligheden med at holde katten indenfor, hvilket de bestemt ikke tager skade af...
Søssan Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang. Du skulle simpelthen lære at blande dig udenom, hvis du ikke har noget fornuftigt at sige!!! Bortset fra det, så føler jeg med jer. Det er ikke særligt sjovt at finde sin kat på den måde:sad: Man håber i det mindste at folk har mod nok til at tage ansvar for deres handlinger og sørge for at katten ikke lider...
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Jeg troede sku ikke man kunne være en så stor idiot, men du fortsætter med at overraske mig, desværre oftes negativt. Pinlig opførsel af et voksent menneske:mad: i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang.
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Har jeg sagt NOGET som helst der kan støde dem eller deres kat???? Hvad fanden foregår der inden i skallen på jer????? Hvem helvede er det der begynder at kaste alskens former for smædeord i hovedet af andre her????? Hvem helvede er konstruktiv her og begynder med jeres fucking mudderkastning???????????? Fordi i ikke lige kan acceptere et mainstream svar og en kæmpe super duber blabren om medfølelse, så råber i op og begynder at svine mig til??? Hvem helvede har ringet jer op fjolser!!!! Katten er død og det er vældigt trist, men der dør oceaner af dyr i trafikken og vil man ikke miste et dyr, så skal man holde det inde. Damn..............................
Madsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Du burde fandme snart lære, at hvis du ikke har noget godt at sige, så lad være med at sige noget... Har jeg sagt NOGET som helst der kan støde dem eller deres kat???? Hvad fanden foregår der inden i skallen på jer????? Hvem helvede er det der begynder at kaste alskens former for smædeord i hovedet af andre her????? Hvem helvede er konstruktiv her og begynder med jeres fucking mudderkastning???????????? Fordi i ikke lige kan acceptere et mainstream svar og en kæmpe super duber blabren om medfølelse, så råber i op og begynder at svine mig til??? Hvem helvede har ringet jer op fjolser!!!! Katten er død og det er vældigt trist, men der dør oceaner af dyr i trafikken og vil man ikke miste et dyr, så skal man holde det inde. Damn..............................
Kira Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang. Har jeg sagt NOGET som helst der kan støde dem eller deres kat???? Hvad fanden foregår der inden i skallen på jer????? Ihh nej det har du da ikke - du er da bare så lam at høre på - det er helt normalt man skriver den gang BRÆK du fyrer af her. Hvis det var mig der havde skrevet at en af mine hunde var blevet kørt over og du havde fyret det her lort af - så kan jeg love dig jeg ville pande dig en! Din store IDIOT Pardon my french
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hallo mester hvad faen sker der i hovedet på dig, det du skriver kan ikke tolkes som andet end et plat forsøg på at gøre grin med en trist situation, også bliver du endda overasket når folk reagere rimelig kraftigt, det er sku da utrolig:rolleye: Har jeg sagt NOGET som helst der kan støde dem eller deres kat???? Hvad fanden foregår der inden i skallen på jer????? Hvem helvede er det der begynder at kaste alskens former for smædeord i hovedet af andre her????? Hvem helvede er konstruktiv her og begynder med jeres fucking mudderkastning???????????? Fordi i ikke lige kan acceptere et mainstream svar og en kæmpe super duber blabren om medfølelse, så råber i op og begynder at svine mig til??? Hvem helvede har ringet jer op fjolser!!!! Katten er død og det er vældigt trist, men der dør oceaner af dyr i trafikken og vil man ikke miste et dyr, så skal man holde det inde. Damn..............................
Søssan Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Har jeg sagt NOGET som helst der kan støde dem eller deres kat???? Hvad fanden foregår der inden i skallen på jer????? Hvem helvede er det der begynder at kaste alskens former for smædeord i hovedet af andre her????? Hvem helvede er konstruktiv her og begynder med jeres fucking mudderkastning???????????? Fordi i ikke lige kan acceptere et mainstream svar og en kæmpe super duber blabren om medfølelse, så råber i op og begynder at svine mig til??? Hvem helvede har ringet jer op fjolser!!!! Katten er død og det er vældigt trist, men der dør oceaner af dyr i trafikken og vil man ikke miste et dyr, så skal man holde det inde. Damn.............................. Der er vist ikke andet at sige end at du simpelthen er for snæversynet til at se andet end din egen næsetip. Medfølelse for andre mennesker virker i hvert fald ikke som egenskab du har:eek: Hold dig dog væk hvis du ikke har noget ordentligt at byde ind med (som skrevet tidligere)!!!
torben Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hallo mester hvad faen sker der i hovedet på dig' date=' det du skriver kan ikke tolkes som andet end et plat forsøg på at gøre grin med en trist situation, også bliver du endda overasket når folk reagere rimelig kraftigt, det er sku da utrolig:rolleye:[/quote'] Slap dog af:rolleye: Vi har ofte snakket om vejen, som ligger ud for vores have, at den er temmelig befärdet og folk körer meget stärkt. Vi vidste, at det skulle blive Fignes skäbne De vidste at der var en risiko, for at dyret blev kørt over, hvorfor i faen lukker de så dyret ud:new:
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 De fleste katte er nu engang ude dyr, så man kan ikke bare tvinge dem til at være inde, så det er en risiko man må tage. Men det beretiger på ingen måde at man gør grin med det der er sket, det er simpelthen for lavt, og totalt usmageligt. Fatter ikke du virkelig vil forsvare den slags:rolleye: Slap dog af:rolleye: Vi har ofte snakket om vejen, som ligger ud for vores have, at den er temmelig befärdet og folk körer meget stärkt. Vi vidste, at det skulle blive Fignes skäbne De vidste at der var en risiko, for at dyret blev kørt over, hvorfor i faen lukker de så dyret ud:new:
Madsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Slap dog af:rolleye: Vi har ofte snakket om vejen, som ligger ud for vores have, at den er temmelig befärdet og folk körer meget stärkt. Vi vidste, at det skulle blive Fignes skäbne De vidste at der var en risiko, for at dyret blev kørt over, hvorfor i faen lukker de så dyret ud:new: Det her har da ikke noget at gøre med om dyret er lukket ud eller ej, det har noget at gøre med de upassende bemærkninger der faldt i starten af denne tråd...
Homer Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 i må opdrage jeres katte bedre, så de bruger fodgængerovergangen istedet..... Ellers må i pænt følge dem over vejen, så de kan komme ud og lege sikkert......... Jeg ved ikke om der findes en trafikskole for katte i Malmø, men det var måske værd at undersøge til næste gang. LOOOOOOOOL - Det er sgu humor!! :D (omend måske upassende, men hva' fa'en..) :th2:
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Humor, nej nu må du fanme holde, hvad faen er det for noget at skrive i en tråd til folk der lige har mistet deres kæledyr, fy for satan LOOOOOOOOL - Det er sgu humor!! :D (omend måske upassende, men hva' fa'en..) :th2:
Zidane Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 LOOOOOOOOL - Det er sgu humor!! :D (omend måske upassende, men hva' fa'en..) :th2: Jeg er 100% enig med Homer :th2: Supermule er meget sød. Uden ham er sunddebatten = 0
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Jeg er rystet over folks totale mangel på medfølelse, det er godt nok sørgeligt at se:sick: Jeg er 100% enig med Homer :th2: Supermule er meget sød. Uden ham er sunddebatten = 0
Madsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 LOOOOOOOOL - Det er sgu humor!! :D (omend måske upassende, men hva' fa'en..) :th2: Fedt nok... lad os endelig opfordre Mulen og andre med manglende forståelse for andre menneskers tab, til at komme med dumsmarte bemærkninger - alt er åbenbart tilladt bare det er humor... Så kan vi efterhånden se frem til en debat hvor intet er helligt og hvor det eneste der kan sørges over er ridser i lakken og en dyr betaling for at pendle... Føj hvor usmageligt!
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hvad er usmageligt her???? Manglen på tolerance eller manglen på forståelse???? tænk hvis vi levede i en verden, hvor alting var acceptabelt, alle meninger var de samme og alle synes det var synd for alle............. Ihhhh hvor ville det en sjov og alsidig verden...... Tag jer sammen! Intet bringer kræet tilbage, men forhåbentlig lærer de det til næste gang.... I virker helt verdensfjerne og i vil så gerne virke indlevende og medfølende, men hvad med folk der virkelig behøver jeres hjælp???? Dem vil i da skide på.....Bare i får jeres uddannelse og gode job, så kan dem i Afrika sku da rende jer i rø..... I renser så jeres samvittighed ved at forære Røde Kors lidt penge hvert halve år..... I det mindste fik katten en hurtig afgang herfra.....tænk hvis nu den skulle lide ved at blive gammel og ha' gigt og meget andet skidt.....Daglige smerter...Frem og tilbage til dyrehospitalet osv.....Lad være med at anlægge dyrene menneskelige træk, for det har de ikke.....Nok nærmere mennesker der har dyriske træk.... Så stop det pis og lad facaden falde.......Jeg er nok en af de få der rent faktisk siger hvad jeg mener og føler. Nogle kan li det og andre har svært ved det...... Men fordi vi er så forskellige, er jeg ikke et ringere menneske end nogle af de "hellige"......Jeg har bare helt andre normer og værdier. Jeg sørger ikke......Hvorfor skulle jeg det??? At nogen dør, kan jeg ikke ændre ved at sørge.....Og hvorfor så gøre det??? Hvorfor skal døden være noget sørgeligt??? Vi skal alle den vej, før eller siden......Så tag det med et smil og søg at udvide din horisont ved at analysere situationen og læ'r af den. Så kan du takle den bedre næste gang..............
MC Manden Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Da min forældres ene kat blev kørt over, og fyldte ca. 1 kvm. pga baghjulet af en lastbil, var min første kommentar.... "jamen, så sparer I da en masse penge til mad og dyrlæge" .... Jeg er da glad for at mine forældre har mere humor end 99% af jer der er herinde.
Lynge Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Er du gal en gang ævl, men når du så selv kommer med en masse gang hvorfor´er, så må jeg spørge hvorfor trampe på folk der i forvejen ligger ned:rolleye: Hvad er usmageligt her???? Manglen på tolerance eller manglen på forståelse???? tænk hvis vi levede i en verden, hvor alting var acceptabelt, alle meninger var de samme og alle synes det var synd for alle............. Ihhhh hvor ville det en sjov og alsidig verden...... Tag jer sammen! Intet bringer kræet tilbage, men forhåbentlig lærer de det til næste gang.... I virker helt verdensfjerne og i vil så gerne virke indlevende og medfølende, men hvad med folk der virkelig behøver jeres hjælp???? Dem vil i da skide på.....Bare i får jeres uddannelse og gode job, så kan dem i Afrika sku da rende jer i rø..... I renser så jeres samvittighed ved at forære Røde Kors lidt penge hvert halve år..... I det mindste fik katten en hurtig afgang herfra.....tænk hvis nu den skulle lide ved at blive gammel og ha' gigt og meget andet skidt.....Daglige smerter...Frem og tilbage til dyrehospitalet osv.....Lad være med at anlægge dyrene menneskelige træk, for det har de ikke.....Nok nærmere mennesker der har dyriske træk.... Så stop det pis og lad facaden falde.......Jeg er nok en af de få der rent faktisk siger hvad jeg mener og føler. Nogle kan li det og andre har svært ved det...... Men fordi vi er så forskellige, er jeg ikke et ringere menneske end nogle af de "hellige"......Jeg har bare helt andre normer og værdier. Jeg sørger ikke......Hvorfor skulle jeg det??? At nogen dør, kan jeg ikke ændre ved at sørge.....Og hvorfor så gøre det??? Hvorfor skal døden være noget sørgeligt??? Vi skal alle den vej, før eller siden......Så tag det med et smil og søg at udvide din horisont ved at analysere situationen og læ'r af den. Så kan du takle den bedre næste gang.............. Hmm jeg tror du kender mig godt nok til at du ved jeg har humor, men der er godt nok forskel på hvad man kan sige til folk man kender også skrive til folk man ikke kender. Da min forældres ene kat blev kørt over, og fyldte ca. 1 kvm. pga baghjulet af en lastbil, var min første kommentar.... "jamen, så sparer I da en masse penge til mad og dyrlæge" .... Jeg er da glad for at mine forældre har mere humor end 99% af jer der er herinde.
Madsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Da min forældres ene kat blev kørt over, og fyldte ca. 1 kvm. pga baghjulet af en lastbil, var min første kommentar.... "jamen, så sparer I da en masse penge til mad og dyrlæge" .... Jeg er da glad for at mine forældre har mere humor end 99% af jer der er herinde. Ja, men nu er der vel også en verden til forskel fra ens forældre og en person der har lavet en tråd på sunddebat, hvor han fortæller, at hans kat desværre er død og at hun var et kært familiemedlem?
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 2 stks...............= en masse................... Er du gal en gang ævl, men når du så selv kommer med en masse gang hvorfor´er, så må jeg spørge hvorfor trampe på folk der i forvejen ligger ned:rolleye: Hmm jeg tror du kender mig godt nok til at du ved jeg har humor, men der er godt nok forskel på hvad man kan sige til folk man kender også skrive til folk man ikke kender.
Guest Supermule Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 De er da vist allaesammen mennesker ikke????? Mener ikke Palle er så forskellig fra os andre......Sidst jeg så ham altså......Ja' date=' men nu er der vel også en verden til forskel fra ens forældre og en person der har lavet en tråd på sunddebat, hvor han fortæller, at hans kat desværre er død og at hun var et kært familiemedlem?[/quote']
Recommended Posts