Miriam Skrevet September 17, 2007 Rapporter Skrevet September 17, 2007 Hvordan var det lige det var, var der nogle som havde gode erfaringer med nogle malere heriovre ? Har nemlig lidt opgaver jeg skal have løst!:)
mrode Besvaret September 17, 2007 Rapporter Besvaret September 17, 2007 Havde du snakket med Theis (Pendleren)?
BS Besvaret September 17, 2007 Rapporter Besvaret September 17, 2007 Havde du snakket med Theis (Pendleren)? Sidst jeg snakkede med ham havde han en åbning i kalenderen i starten af 08. Det ved jeg er for sent for Mimse mor.:D
Miriam Besvaret September 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 17, 2007 Nej, jeg har ikke talt med ham, da han ikke vender tilbage på PM, så jeg må jo finde en anden.
bozzen Besvaret September 17, 2007 Rapporter Besvaret September 17, 2007 Mest troligt er han over i Japan pt.
P.Hartmann Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Hvordan var det lige det var' date=' var der nogle som havde gode erfaringer med nogle malere heriovre ? Har nemlig lidt opgaver jeg skal have løst!:)[/quote'] Hej.. Hvad skal der laves...?
Miriam Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 Hej.. Hvad skal der laves...? Fik lavet en tilbygning sidste år, hvor de malede med det sammen, men glemte at putte silikone eller hvad det nu er de gør i kanterne, sådan en tilbygning sætter sig jo altid lidt, hvilket hat gjort at værelset og gange har en revne hele vejen rundt i kanten, så begge dele skal males igen. Det er ikke en større opgave, ville bare gerne selv slippe for at gøre det :)
P.Hartmann Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Fik lavet en tilbygning sidste år' date=' hvor de malede med det sammen, men glemte at putte silikone eller hvad det nu er de gør i kanterne, sådan en tilbygning sætter sig jo altid lidt, hvilket hat gjort at værelset og gange har en revne hele vejen rundt i kanten, så begge dele skal males igen. Det er ikke en større opgave, ville bare gerne selv slippe for at gøre det :)[/quote'] Ok det var ikke meget,men Jeg vender lige tilbage når Jeg har lidt tid...... Peter
Miriam Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 Ok det var ikke meget,men Jeg vender lige tilbage når Jeg har lidt tid...... Peter Nej, men der kommer sikkert flere hen af vejen, har nemlig lige købt nyt hus.
skallstorp Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Pendeleren Pendeleren tog afsted i begyndelsen af August. Han skulle vist väre väk i 4 mdr. Mest troligt er han over i Japan pt.
Miriam Besvaret March 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2009 så prøver jg li det her ...jeg har læst lidt om at du trænges en maler ? hvor er det du bor ? jeg er nemelig udannet ' date=' og har li flyttet til denmark i januar...kan bedere norsk enn dansk..men du forstår nok :)[/quote'] hej Becky nu er det jo noget siden jeg skrev, så det er fixet Miriam
michael k Besvaret March 28, 2009 Rapporter Besvaret March 28, 2009 til andre ring til ham her Pål på tlf 0702588535
Pendleren Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Eller giv mig et ring/mail og vi kigger på det :) Altid rart at have tilbus et par steder fra :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu