Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Havde du snakket med Theis (Pendleren)?
Sidst jeg snakkede med ham havde han en åbning i kalenderen i starten af 08. Det ved jeg er for sent for Mimse mor.:D
Besvaret
Hej.. Hvad skal der laves...?
Fik lavet en tilbygning sidste år, hvor de malede med det sammen, men glemte at putte silikone eller hvad det nu er de gør i kanterne, sådan en tilbygning sætter sig jo altid lidt, hvilket hat gjort at værelset og gange har en revne hele vejen rundt i kanten, så begge dele skal males igen. Det er ikke en større opgave, ville bare gerne selv slippe for at gøre det :)
Besvaret
Fik lavet en tilbygning sidste år' date=' hvor de malede med det sammen, men glemte at putte silikone eller hvad det nu er de gør i kanterne, sådan en tilbygning sætter sig jo altid lidt, hvilket hat gjort at værelset og gange har en revne hele vejen rundt i kanten, så begge dele skal males igen. Det er ikke en større opgave, ville bare gerne selv slippe for at gøre det :)[/quote'] Ok det var ikke meget,men Jeg vender lige tilbage når Jeg har lidt tid...... Peter
  • 1 year later...
Besvaret
så prøver jg li det her ...jeg har læst lidt om at du trænges en maler ? hvor er det du bor ? jeg er nemelig udannet ' date=' og har li flyttet til denmark i januar...kan bedere norsk enn dansk..men du forstår nok :)[/quote'] hej Becky nu er det jo noget siden jeg skrev, så det er fixet Miriam

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...