fraes Skrevet September 22, 2007 Rapporter Skrevet September 22, 2007 Hej folkens. Håber nogen kan være behjælpelige :-) Efterhånden hænger økonomien sammen til at kunne købe en ny bil :) Jeg overvejer en fabriskny Porsche Boxster.. Er der nogen herinde der ved om Porsche yder den der vagnskadegaranti i 3 år som mange bilfabrikanter yder, noget forsikring så man kun skal have trafikforsikring til bilen? Jeg kan nemlig ikke finde noget om det på Porsche's hjemmeside nemlig.. Er det alle bilfabrikanter som yder det. Jeg ved f.eks. at VW yder både nybilsgaranti i 2 år og vagnskadegaranti i 3 år ! mvh Jakob Fraes
sup3rior Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 http://www.porsche.se/page.aspx?m=27 Men tror da ikke det er trafikforsäkring du kan nøjes med, men en halv-forsäkring - du har jo stadig brug for en tyveri og brand-skade dækning :) Se evt. nedenstående link hos Länsforsäkringar som forklarer lidt om de forskellige typer: http://www3.lansforsakringar.se/Skane/Privat/Forsakring/Fordon/Personbil/Fakta/default.htm
sup3rior Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Læste lige betingelserne hos Porsche, som siger: Garantin gäller inte för skada som uppkommit genom: Brand, stöld eller olovligt tillgrepp. Händelse som inträffar under tävling med bilen, träning för sådan tävling eller vid hastighetskörning under tävlingsliknande former. Militär användning, krig eller krigsliknande händelser. Att ägaren vållat skadan med uppsåt eller genom grov vårdslöshet. Så det er halvförsäkring du skal tegne :)
Miriam Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Det ekstra år som mange mærker tilbyder i vagnskada, det er ikke producenten der tilbyder det, men derimod forsikringen.
larscph Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Det ekstra år som mange mærker tilbyder i vagnskada' date=' det er ikke producenten der tilbyder det, men derimod forsikringen.[/quote'] Forhandleren vel?
dkrath Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Hej folkens. Håber nogen kan være behjælpelige :-) Efterhånden hænger økonomien sammen til at kunne købe en ny bil :) Jeg overvejer en fabriskny Porsche Boxster.. Hold kæft hvor er du heldig! Jeg er SÅ glad for min (986)... en 987 må være mindst ligeså fed! Husk at bestille dem med godt med ekstraudstyr.
dkrath Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 Må jeg anbefale dig dette link: http://cc.porsche.com/icc_euro/ui/pva/application/bpModules/view_displayChoosing.jsp?RT=1190621001366 Her kan du sammensætte din Boxster 100% som du vil - i 3D
fraes Besvaret October 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2007 Tak for jeres svar folkens.... Til Superior: Du har vist ret i at man skal tegne halvforsikring så brand, tyveri osv også er dækket ind :-) men det link du sendte mig gælder vist kun for cayenne :-( eller ? mvh Fraes
sup3rior Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Dér skal du sku nok lige ringe til en Porsche forhandler, for der står ganske rigtigt Cayenne i teksten men synes at have hørt at det også gælder deres andre biler :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu