Admin Skrevet September 23, 2007 Rapporter Skrevet September 23, 2007 Det er altså ikke alt man får at vide i medierne. I dag da jeg var ude at sejle så jeg ca. 9.15 en ene af HH-ferries ligge helt nede syn for Disken (mellem Helsingør og Snekkersten). Jeg ringer til min mor og spørger om der står nogen i nyhederne, men det siger hun nej til og prøver at ringe til HD, som heller ikke ved noget. Den sidste gang jeg ringer til min mor er 10.27 og der er færgen stadig ikke kommet i havn. Hvar sker der ? En færge flakker da ikke rundt i 1½ time uden at der er noget galt. Hvorfor får man ikke noget at vide ?
fisker Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 færgerne er vendt tilbage til vinter plan, med øvelse om søndagen ;-) tror ´jeg nok
Admin Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 Ahh så er der måske en fornuftig forklaring. Man bliver sq da list overrasket når man ser den slags.
ulmus Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Nej, og der er stadigvæk intet nyt på Helsingborgs Dagblad, selvom jeg ringede dertil og gjorde dem opmærksom på "sagen". Mystisk. Fik du nogle billeder?? ;)
Admin Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 Nej, og der er stadigvæk intet nyt på Helsingborgs Dagblad, selvom jeg ringede dertil og gjorde dem opmærksom på "sagen". Mystisk. Fik du nogle billeder?? ;) Som Fisker sagde så var det en øvelse. Man kan se på sejlplanen at der faktisk kun skal være 1 færge igang på det tidspunkt.
ulmus Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 HØHØ, jeg troede, det var en joke
fisker Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Det kan osse være at der var mange fisk på færgens ekolod ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu