thn Skrevet September 25, 2007 Rapporter Skrevet September 25, 2007 Ja så var den gal igen :-( 7:02 fra malmø havde tekniske problemer. Vi fik dog INGEN information overhovedet! da kl så blev 7:25 holdt det der skulle køre 7:22 på modsatte side af perronen. Men ingen vidste dog hvilket tog der skulle køre først. I følge skiltene ville 7:02 køre først. Men pludselig smækkede dørerne på det andet tog og vi stod tilbage med en lang næse. Da kl nærmede sig 7:42 stod vi så i samme problematik. Denne gang var det dog vores tog som kørte først. Men folk fik da løbet lidt i panik frem og tilbage mellem de forskellige tog. Det er simelthen så uacceptabelt!!!! Vi var på hovedbanen 8:17 - 40 min for sent. Så søg kompensation ALLE SAMMEN. De forbandede NARHOVEDER skal miste så mange milioner som overhovedet mulig
Skaanebo Besvaret September 25, 2007 Rapporter Besvaret September 25, 2007 Jeg stod selv på Svågertorp kl. 7.11, men der kom intet tog før kl. 7.33 - og det var allerede propfyldt, så kun halvdelen af passagerne fra Svågertorp kunne klemme sig på - jeg selv var ikke blandt de heldige med albuerne fremme. Og toget, som kom 7.33, var åbenbart det, som skulle have haft planmæssig afgang 7.31. Toget med planmæssig afgang 7.11 ankom først til Svågertorp kl. 7.51 og ankom så til Kastrup kl. 8.02, dvs. 39 minutter forsinket - og toget blev naturligvis også indstillet, da det ankom til København H
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu