k.frost66 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Skrevet September 26, 2007 Hej Jeg ved intet om at handle biler i sverige. Dækker sælgers forsikring en tid som jeg er vant til fra danmark ? jeg tænker kan jeg køre bilen hjem når jeg har betalt for den ? skal den omregistreres eller sker det automatisk når den er forsikret i mit navn. Hvad laver man af dokument så jeg kan bevise at det er min ? og andre gode tips er velkommen Hilsen Kenneth Frost
Thomas Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hej Jeg ved intet om at handle biler i sverige. Dækker sælgers forsikring en tid som jeg er vant til fra danmark ? jeg tænker kan jeg køre bilen hjem når jeg har betalt for den ? skal den omregistreres eller sker det automatisk når den er forsikret i mit navn. Hvad laver man af dokument så jeg kan bevise at det er min ? og andre gode tips er velkommen Hilsen Kenneth Frost Der er en hel tråd herinde om lige præcis det emne:th2:
k.frost66 Besvaret September 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2007 Ja det tænkte jeg nok, men jeg kan bare ikke finde noget:th2: kan du huske overskriften så kan eg selv søge ?
Thomas Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hej Jeg ved intet om at handle biler i sverige. Dækker sælgers forsikring en tid som jeg er vant til fra danmark ? jeg tænker kan jeg køre bilen hjem når jeg har betalt for den ? skal den omregistreres eller sker det automatisk når den er forsikret i mit navn. Hvad laver man af dokument så jeg kan bevise at det er min ? og andre gode tips er velkommen Hilsen Kenneth Frost Sælger skifter forsikring og omregistrere bilen med det samme over i dit navn. Og ja du kan som regel køre hjem med det samme. Salgskontrakt! Dette er ved en forhandler.
Danielsito Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hej Jeg ved intet om at handle biler i sverige. Dækker sælgers forsikring en tid som jeg er vant til fra danmark ? jeg tænker kan jeg køre bilen hjem når jeg har betalt for den ? skal den omregistreres eller sker det automatisk når den er forsikret i mit navn. Hvad laver man af dokument så jeg kan bevise at det er min ? og andre gode tips er velkommen Hilsen Kenneth Frost Nej, du skal selv forsikre bilen, når du overtager den. Du kan altså ikke køre rundt i tre uger på sælgerens forsikring. Hvis du har undersøgt forsikringspriserne inden du tager ud, skal du bare ringe til et forsikringsselskab og forsikre den når I har handlet. Når du køber en svensk bil, udfylder sælger og køber bagsiden af den ene registreringsattest med dato og dine oplysninger og begge skriver under. Den smider I så i postkassen og ejerskiftet er hermed lavet.
k.frost66 Besvaret September 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2007 Takker mange gange, det var spdanna oplysninger jeg manglede. så er der jo bare at få nummerpladen af sælger og så komme igang med det forsikringsselskab som jeg gerne vil have
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu