splint Skrevet September 27, 2007 Rapporter Skrevet September 27, 2007 Har lige fået at vide at der står en masse politi ved betalingsanlægget. Det er ikke bekræftet om de er ved at pakke sammen eller pakke ud. Kør forsigtigt.
splint Besvaret September 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2007 Glemte at fortælle at det er det svenske politi der ståre der. Retning mod SE
Meccs Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 De var der stadig 16.30 (overtidsbetaling? - eller gratis citronmåne?) - de var mange og det mindede om mandagens tjek mod DK.
Meccs Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 De tager ind random... Både brobiz og kortbanerne.
Markowitch Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Jeg var en af de heldige der skulle puste i en spritmåler. Mon om de overhovedet fanger nogen, der har kigget for dybt i glaset, på en torsdag eftermiddag?
Guest Supermule Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Det kan du være HELT sikker på de gør.....................:( Jeg var en af de heldige der skulle puste i en spritmåler. Mon om de overhovedet fanger nogen' date=' der har kigget for dybt i glaset, på en torsdag eftermiddag?[/quote']
MC Manden Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Jeg var en af de heldige der skulle puste i en spritmåler. Mon om de overhovedet fanger nogen' date=' der har kigget for dybt i glaset, på en torsdag eftermiddag?[/quote'] Hvis det er det de tjekker (blev ikke selv stoppet), så fangede de ihvertfald een. Da jeg (som sædvanlig) holdt i kø i 10 min. i den manuelle bane, så kunne jeg jo studere lidt... Og, der var en der blive fulgt over på bagsædet af en politibil
JakobH Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 jeg kan så af dyrt købt erfaring fortælle der også er razzia ved serenadgatan. det er de høje 17 etagers bygninger i almvik. Den svenske polis er faktisk utrolig flink at snakke med, men det var nogle dyre hyggelige minutter, men man ved det jo, så det er bare at smile og betale.:)
testeren Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Og på Midhem: http://sydsvenskan.se/malmo/article269083.ece
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu