Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Er der nogen af jer der har luret af hvornår ens brobizz siger "pip". Jeg havde helt glemt at den siger "pip" frem til her i morges hvor den sagde det igen. Har nogen fundet systemmet i det? Mvh Nenad

Besvaret

Jeg er overbevist om at det har med tidspunktet at gøre. Når du bliver registreret og sekunderne udgør et primtal, siger den "pip". Samtidig ryger dit foto videre til et par efterretningsagenter med spandauere i mundvigene, som afluser bropendlere for hooligans og Al Quada medlemmer... Nej, jeg ved det faktisk heller ikke... Men lad os lave en konspirationsteori :D /Junkeren

Besvaret
Samtidig ryger dit foto videre til et par efterretningsagenter med spandauere i mundvigene' date='/Junkeren[/quote'] Der bliver taget billede hvert gang, har måtte brokke mig over betaling 6m+, pga. afstand ikke blev overholdt af den bagerste. Det er snart længe siden jeg har fået en forkert pris på overgang.... Mvh Nenad
Besvaret
Der bliver taget billede hvert gang, har måtte brokke mig over betaling 6m+, pga. afstand ikke blev overholdt af den bagerste. Det er snart længe siden jeg har fået en forkert pris på overgang.... Mvh Nenad
Tror ikke det har noget med bippet at gøre, hvis det er det du tænker på? Jeg har skam været ude for at den bipper/piber/pipper hele 2 gange! Heldigvis blev jeg ikke dobbelt-bonget... :) Det var nok fordi jeg bakkede igennem betalingsanlægget! :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...