Guest Pablo Skrevet October 2, 2007 Rapporter Skrevet October 2, 2007 Hej Jeg har set en privatannoce på blocket hvor der er en BMW 530d til salg. Bilen er blevet importeret fra Tyskland med fuld servicebog og gode kilometertal. Bilen er i stockholm.den har ikke fået plader på endnu? skal jeg stå for det hvis jeg køber den? Da det er første gang at jeg skal købe bil i sverige vil jeg meget gerne have nogle gode råd om importbiler og hvordan jeg skal handle. Ham som sælger bilen henter biler fra tyskland og sælger dem i sverige. Her er bilen som jeg vil købe . http://www.blocket.se/vi/13628573.htm?ca=23_11_s
BS Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Om du skal betale for pladerne skal vel aftales med sælger. Det mest normale ville jeg mene var at sælger, sælger dig en bil du kan køre afsted i. Dvs med plader og synet osv. Umiddelbart virker mil tallet ikke helt ved siden af. Men få evt fremsendt en kopi af service bogen og kontakt nogen der kan hjælpe dig med at kontrollere bilen.
larscph Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Mmm.. Lækker bil! Mht plader osv - ring og spørg ham. Men hvis han er seriøs leverer han den da synet med plader i Sverige.
Peter H. Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Mmm.. Lækker bil! Mht plader osv - ring og spørg ham. Men hvis han er seriøs leverer han den da synet med plader i Sverige. Det er nok fordi han er privat mand som henter biler hjem fra Tyskland.. Så er det ikke så smart at han har haft 20 biler på et år..:):) Ps Husk at få BMW til at sige ok for km...
Guest Pablo Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 til jer alle Tak for hjlæpen.... Rejser til Stockholm imorgen med en tysk ven som skal ringe til Bmw i stuttgart og få bekræftet service og kilometertal.
Peter H. Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Tak for hjlæpen.... Rejser til Stockholm imorgen med en tysk ven som skal ringe til Bmw i stuttgart og få bekræftet service og kilometertal. Godtur..:):) Ps,Tar du den med hjem med det samme ?? Tænker på der er jo ingen plader på bilen ???
Guest Pablo Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Nu er jeg jo helt ny i sverige og har endnu ik modtaget mit nye cpr nummer. Men har fået et midlertidigt et af Vägverket. Håber jeg kan få plader på bilen imorgen. Ellers må jeg bare køre uden.....ham sælgeren var heller ikke sikker på om jeg kunne få dem imorgen....Men jeg skal bare ha den bil imorgen...hvis jeg får en bøde er det bare surt sjov...
Guest Pablo Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Jeg har købt en lejlighed i malmö.....flytter ind d 10 oct.....jeg skriver dette så folk ikke tror at jeg har performa adresse osv.... JEG skal flytte derovre til og arbejde i dk
DoJo Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Nu er jeg jo helt ny i sverige og har endnu ik modtaget mit nye cpr nummer. Men har fået et midlertidigt et af Vägverket. Håber jeg kan få plader på bilen imorgen. Ellers må jeg bare køre uden.....ham sælgeren var heller ikke sikker på om jeg kunne få dem imorgen....Men jeg skal bare ha den bil imorgen...hvis jeg får en bøde er det bare surt sjov... Tror næppe at bøden er det værste, De snupper da din bil - vent dog et par dage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu