Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Når vi flytter her om kort tid har vi lejet en lastbil. kan vi ikke bruge vores brobizz eller brokort til at få rabbat på dene overkørsel? ingen andre muligheder end at betale fuld pris i kontant banen?

Besvaret

Ja du skal anvende lastbil banen. og du må gerne benytte lastbil banen. Bruger den tit i min personbil når der er mange biler i de andre baner i modsatte side. Så er det som regel hurtigere i lastbil banen. Når jeg har trailer på kører jeg som regel også i lastbil banen. Så no probs.

Besvaret

De plejer dog at gå ret højt op i at registreringsnummeret på bilen skal være registreret på brobizzen, så nok en god idé lige at ringe og fortælle dem at du kører igennem med en anden indregistreret bil, end den du plejer.

Besvaret

Har aldrig hört noget Vi körer ret ofte over i andre biler, og har aldrig hört noget for det :rolleye:

De plejer dog at gå ret højt op i at registreringsnummeret på bilen skal være registreret på brobizzen' date=' så nok en god idé lige at ringe og fortælle dem at du kører igennem med en anden indregistreret bil, end den du plejer.[/quote']
Besvaret
Vi körer ret ofte over i andre biler' date=' og har aldrig hört noget for det :rolleye:[/quote'] Jeg har heller aldrig hørt noget for det - de to registreringsnumre der står på min aftale har jeg ikke haft i over et år... så ingen bekymringer dér...
Besvaret

Jeg kan også kun bekræftfe at de ikke bruger registrerings-numrene til meget. Jeg fik lavet en ekstra bizz til moderen og faderen, så de bare kan futte over når de vil - og hertil ville kontoret i Nyropsgade ikke have oplyst deres registrerings-nummer. "Ikke nødvendigt", som de ordret sagde. Jeg har dog, for god ordens skyld, fået det ændret når jeg har skiftet dyt.

Besvaret

Ok.. Vi har bare haft lidt problemer med det. Vi var blevet faktureret for nogle ture vi ikke havde kørt, og da sagde de at de ikke ville refundere beløbene, når vi ikke kørte over i de biler som var registreret på vores brobizzer. (Samme pendleraftale - 2 biler) Men kan da godt være vi bare har været uheldige!

Besvaret

lige en uddate til evt interesserede. I følge broens kundeservice må man ikke anvende sin brobizz i en lastbil. Det kan ske at den vil acceptere og åbne, men man vil blive faktureret samme beløb som det vil koste ved kontant betaling.

Besvaret
lige en uddate til evt interesserede. I følge broens kundeservice må man ikke anvende sin brobizz i en lastbil. Det kan ske at den vil acceptere og åbne, men man vil blive faktureret samme beløb som det vil koste ved kontant betaling.
Ja det er vel også fair nok? Havde du regnet med at skulle betale som en personbil...
Besvaret

hvis lastbilen ikke overstiger 6meter, så anses den for en alm bil, til alm pris og jeg har da 3 gange nu bare kørt igennem bil brobizz banen med min egen brobizz, ingen problemer og de tog ikke mere for det.

Besvaret
hvis lastbilen ikke overstiger 6meter' date=' så anses den for en alm bil, til alm pris og jeg har da 3 gange nu bare kørt igennem bil brobizz banen med min egen brobizz, ingen problemer og de tog ikke mere for det.[/quote'] Så kalder man det ´sku heller ikke en lastbil, men en varevogn:D
Besvaret

havde da naturligvis ikke regnet med at betale normal bilpris, men det havde da været fair nok hvis der var rabat på lastbilen da man har bizzen. den overstiger 6 meter (and then some). bliver sikkert små 2000 kr tur retur, men hva fanden sådan må det være.

Besvaret
havde da naturligvis ikke regnet med at betale normal bilpris, men det havde da været fair nok hvis der var rabat på lastbilen da man har bizzen. den overstiger 6 meter (and then some). bliver sikkert små 2000 kr tur retur, men hva fanden sådan må det være.
Sådan er det desværre, da vi flyttede havde vi også lejet en stor varevogn og jeg spurgte i "kassen" på broen om man kunne få rabat, da vi ville køre retur om 2 timer. Det var der ingen mulighed for, ud over at betale ca. 600 kr pr. vej :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...