MC Manden Skrevet October 9, 2007 Rapporter Skrevet October 9, 2007 Jeg har fundet en bil, men kender intet til den. Det skal lige siges at prisen ikke er fast :th2: http://www.blocket.se/vi/13531622.htm Nogle der har erfaring med denne ??
Toft Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Jeg mener at den bil, med dig bag rattet, passer som fod i hose Skal vi snart ha' noget rødvin, eller hva?
credde Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Den skal ikke holde nede i carporten vel? Så vidt jeg husker er en Omega vist en okay bil, men generelt med Opel, så check den lige for rust. Husk at se sidste synsrapport og check den for evt. restgæld mm.
Guest Supermule Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Jeg ville nok vælge Vectraen..... Den gamle har haft Omega og den er dejlig livlig og ikke forslugen. Dog er det som om man ikke har kontakt med vejen når man kører......Et noget løst styretøj...:( Ikke så præcist.
Guest Mogens Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Omega styrer... Den gamle har haft Omega og den er dejlig livlig og ikke forslugen. Dog er det som om man ikke har kontakt med vejen når man kører......Et noget løst styretøj...:( Ikke så præcist. Go for it !! Hvis man vælger den rette version, er styretøj og undervogn på rette niveau. Jeg ville finde en MV6, men jeg har også tidligere ejet "The top of the pop" Opel Omega 3000 24V ;) http://bilimport.tkrath.dk/grafik/biler/opelomega300024v-001.JPG
MC Manden Besvaret October 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2007 Ja, jeg ved det er en onkel-morfar bil, men den er nok noget i den retning jeg har brug for. Vectra'en er sådan set fin nok, men syntes måske at 22000 mil er lige i overkanten Desuden har jeg fået prisen på Omega'en pænt langt ned allerede (15% afslag ved hurtig handel)
Bjarne233 Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Altså til den pris kan det vel ikke gå helt galt. Tror ikke dit kørselsbehov er så stort (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er da en forholdsvis "ny" bil...og hvis Opel har fået styr på rusten i -99 så kan jeg ikke sige andet end: Gogogogo :th2: Ellers er der vel kun at få den til Motormänen-test (eller hvad det nu hedder)
Peter H. Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Ja få den M-testet så kommer der ikke nogle kedelige ting lige med det samme...
MC Manden Besvaret October 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2007 Nå, så købte jeg den... 31500skr. Det er vist ok. Den har fuld historik osv osv. Det kan vist ikke gå helt galt.
credde Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Tillykke med den, hold den lige helt ude på vejen ikke hehe
MC Manden Besvaret October 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2007 Tillykke med den' date=' hold den lige helt ude på vejen ikke hehe[/quote'] Den er da ikke størrere end din gamle passat... Er du bange for du ikke kan styre dit vidunder rundt om den ?? :)
Danielsito Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 men jeg har også tidligere ejet "The top of the pop" Opel Omega 3000 24V ;) Ahh Mogens. Der er vidst én over ;)
Guest Supermule Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Ja......Lotus Omega!! Den første af de brutale sedan'er.......:) Ahh Mogens. Der er vidst én over ;)
Guest Mogens Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Ja......Lotus Omega!! Den første af de brutale sedan'er.......:) Jep den knægter nemt en Audi Danielsito's gør - når den ellers kan rulle Han har iøvrigt ret - min udgave blev bygget om hos Lotus til en Lotus Omega...
Danielsito Besvaret October 11, 2007 Rapporter Besvaret October 11, 2007 Jep den knægter nemt en Audi Danielsito's gør - når den ellers kan rulle Han har iøvrigt ret - min udgave blev bygget om hos Lotus til en Lotus Omega... Ja jeg har hængt noget i bremsen... Jeg har haft mistet lysten i langt tid. Men der sker meget i værkstedet for tiden, så jeg bør være klar til foråret. :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu