Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Den skal ikke holde nede i carporten vel? :fight: Så vidt jeg husker er en Omega vist en okay bil, men generelt med Opel, så check den lige for rust. Husk at se sidste synsrapport og check den for evt. restgæld mm.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg ville nok vælge Vectraen..... Den gamle har haft Omega og den er dejlig livlig og ikke forslugen. Dog er det som om man ikke har kontakt med vejen når man kører......Et noget løst styretøj...:( Ikke så præcist.

Besvaret

Omega styrer...

Den gamle har haft Omega og den er dejlig livlig og ikke forslugen. Dog er det som om man ikke har kontakt med vejen når man kører......Et noget løst styretøj...:( Ikke så præcist.
Go for it !! Hvis man vælger den rette version, er styretøj og undervogn på rette niveau. Jeg ville finde en MV6, men jeg har også tidligere ejet "The top of the pop" Opel Omega 3000 24V ;) http://bilimport.tkrath.dk/grafik/biler/opelomega300024v-001.JPG
Besvaret

Ja, jeg ved det er en onkel-morfar bil, men den er nok noget i den retning jeg har brug for. Vectra'en er sådan set fin nok, men syntes måske at 22000 mil er lige i overkanten Desuden har jeg fået prisen på Omega'en pænt langt ned allerede (15% afslag ved hurtig handel)

Besvaret

Altså til den pris kan det vel ikke gå helt galt. Tror ikke dit kørselsbehov er så stort (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er da en forholdsvis "ny" bil...og hvis Opel har fået styr på rusten i -99 så kan jeg ikke sige andet end: Gogogogo :th2: Ellers er der vel kun at få den til Motormänen-test (eller hvad det nu hedder):confused:

Guest Supermule
Besvaret

Ja......Lotus Omega!! Den første af de brutale sedan'er.......:)

Ahh Mogens. Der er vidst én over ;)
Besvaret
Ja......Lotus Omega!! Den første af de brutale sedan'er.......:)
Jep den knægter nemt en Audi :fight: Danielsito's gør - når den ellers kan rulle :laugh: Han har iøvrigt ret - min udgave blev bygget om hos Lotus til en Lotus Omega...
Besvaret
Jep den knægter nemt en Audi :fight: Danielsito's gør - når den ellers kan rulle :laugh: Han har iøvrigt ret - min udgave blev bygget om hos Lotus til en Lotus Omega...
Ja jeg har hængt noget i bremsen... Jeg har haft mistet lysten i langt tid. :rolleyes: Men der sker meget i værkstedet for tiden, så jeg bør være klar til foråret. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...