Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

puha det er da godt nok ubehageligt. Jeg har i hvert fald flere gange stået lænet helt op ad døren fordi toget var helt proppet. Tør da slet ikke tænke på hvor mange der ville være suget ud hvis døren var sprunget op på sådan et tidspunkt

• 1 year later...
Besvaret
Ja' date=' de gör da hvad de kan -I söndags skulle jeg köbe en billet til toget på Svågertorp st. med mit rabatkort, og fanme om automaten så ikke slugte mit kort:mad: Så kunne jeg jo ikke köbe billet... Jo, til den dyre pris:sick: Helt ärligt! lorte automat -og det hjalp ikke en gang at jeg slog til den:rolleyes:[/quote'] Nu ved jeg godt at dette indlæg er fra sidste år, men jeg vil da lige skrive at jeg har oplevet det samme her for en måneds tid siden. Automaten på Oxie station slugte også mit rabatkort. Jeg gik direkte hjem og skrev en mail til Skånetrafiken, og fik kort tid efter brev tilbage, om at de havde brug for kortnummeret (det havde jeg i farten glemt at skrive til dem). Jeg sendte kortnummeret til dem og et par dage senere fik jeg et helt nyt rabatkort med det beløb indsat, som stod på det gamle kort. Der var 285 kr på kortet, så jeg synes også det var en del at miste pga en dum automat. Men jeg fik dem til min store overraskelse tilbage :th2:
Besvaret
Nu ved jeg godt at dette indlæg er fra sidste år, men jeg vil da lige skrive at jeg har oplevet det samme her for en måneds tid siden. Automaten på Oxie station slugte også mit rabatkort. Jeg gik direkte hjem og skrev en mail til Skånetrafiken, og fik kort tid efter brev tilbage, om at de havde brug for kortnummeret (det havde jeg i farten glemt at skrive til dem). Jeg sendte kortnummeret til dem og et par dage senere fik jeg et helt nyt rabatkort med det beløb indsat, som stod på det gamle kort. Der var 285 kr på kortet, så jeg synes også det var en del at miste pga en dum automat. Men jeg fik dem til min store overraskelse tilbage :th2:
Samme her:th2:
Besvaret

Holy bumpage, batman! :)

Jeg har lige præcis fået det samme brev med at toget ikke var 25 minutter forsinket. Jo det var - jeg sad i det, så jeg må vel vide det. Jeg har i ren harme og frustration smidt brevet ud, men hvis det viser sig et det er en tendens der fortsætter, vil jeg tage kampen op med DSB.
Jeg har prøvet det med at "tage kampen op" med Skånetrafiken. Min reklamation gik på at toget var forsinket 25 minutter til Svågertorp, men iflg. Skånetrafikens og DSB's systemer var toget kun 21 minutter forsinket til Malmø C. Prøvede at forklare dem at jeg da var ligeglad med hvor forsinket toget var til en anden station end den jeg stod af på men det var de vist rimelig ligeglade med :) Og ja, jeg sad i toget så jeg ved da vel hvor forsinket jeg var :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...