larscph Besvaret October 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2007 Vores kan høre forskel på om det er knust eller hel is man laver.. Knust is så rykker hun sig ikke én mm fra sin madras. Helt is så er hun der som et søm, det er de bedste hundekiks. Og de feder ikke! Heldigvis har hun ikke luret hvordan man selv får dem ud ;)
Diana Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Hehe, det er aldrig forsent at lære nyt:) Det er bare ind til hun har set, hvordan i gør tiltrækkeligt mange gange:D
larscph Besvaret October 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2007 Ej.. Tro mig - hun har stået/siddet og luret MANGE gange, hun er trods alt 7 år og de sidste 5 har hun haft sådan en. Og de har endda fri adgang til den når de er alene - men jeg tror bestemt at hun er overbevist om at den KUN kan betjenes af mennesker.
Diana Besvaret October 11, 2007 Rapporter Besvaret October 11, 2007 Ja, det er nogen gange lidt praktisk når de har den opfattelse, altså at bestemte ting kun kan betjenes af mennesker... Men det ville dog være et meget sødt gæstetrick, at jeres køleskabet nok ville blive lidt snasket til sidst, og starkels Simbs, ligge og ligne en is-tap henne i hjørnet, er en heeeltt anden ting:).. Min hvalp Anton, har desværre netop i dag fundet ud af, at han da sagens kan betjene mine sko:rolleye:
larscph Besvaret October 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2007 Ja' date=' det er nogen gange lidt praktisk når de har den opfattelse, altså at bestemte ting kun kan betjenes af mennesker... Men det ville dog være et meget sødt gæstetrick, at jeres køleskabet nok ville blive lidt snasket til sidst, og starkels Simbs, ligge og ligne en is-tap henne i hjørnet, er en heeeltt anden ting:).. Min hvalp Anton, har desværre netop i dag fundet ud af, at han da sagens kan betjene mine sko:rolleye:[/quote'] Apropros hvalpe... De skal da i øvrigt igennem den dér sko-alder, heldigvis vokser de altså fra det. Så det er bare med at sørge for at der ikke står alt for kære betjenings-egnede sko og andre genstande i hundehøjde! Det resulterede jo bl.a. i at vores reol så sådan her ud, da Simba var lille:
MissCath Besvaret October 11, 2007 Rapporter Besvaret October 11, 2007 Er hun LILLE på det billede...?
larscph Besvaret October 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2007 hmm.. Ja vel omkring 10 mdr tror jeg. Der er da stadig lidt med benene i forhold til kroppen. De bliver jo ret store sådan nogen Grand Danois'er... som stor: og som lille (men knap så grå)
Diana Besvaret October 11, 2007 Rapporter Besvaret October 11, 2007 Hvor er de dog søde de hvalpe. Simba er godt nok også kær, hun ser så mild ud på billederne:) Hehe, jamen så var reolen jo også nemmere, at komme til og tørre af:D... Havde håbet vi blev skånet for sko-manien, vores gamle gravhund har aldrig rørt en sko, han havde tilgængæld for kærlighed for vores playstation, mobil telefoner og dyner i massevis, dynemanien forsvandt dog først i en aldr af 6 år:rolleye: ... Glemmer aldrig dengang Michael (min kæreste) lige havde købt en ny Nokiatelefon til 5000,- Dagen efter købet, havde Michael lagt den på sengebordet, for at bruge den som vækkeur, næste morgen kunne vi ikke finde den, den var bare væk. Vi ledte og ledte, men efterhånden som vi fik nærstuderet gulvet, fandt vi et bogtav fra displayet her og der, men bare noget der mindede om en halv telefon, det fandt vi aldrig...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu