CoolAIR Besvaret October 14, 2007 Rapporter Besvaret October 14, 2007 Nu skal vi høre hvad Humle fra DF har at sige om det her Du kunne jo også oprette et ANDET debatforum hvor du kan diskture politik med andre. Personligt gider jeg ikke frasortere indlæg af denne karakter - men det behøver jeg jo heller ikke... *IGNORE*
Guest Supermule Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Er det kun samfundets skyld???? Er der ikke 2 parter i den sag???? Og er i så utilfredse, så gi'r de sgu også en enkeltbillet til friheden!
MC Manden Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Er det kun samfundets skyld???? Er der ikke 2 parter i den sag???? Og er i så utilfredse, så gi'r de sgu også en enkeltbillet til friheden! Supermule, stop diskutere med ham om dette. Vi bor i Sverige og kan vel være ligeglade med hvad de gør/ikke gør i DK. Ligegyldigt hvad der kommer i dette forum, så vil Zidane altid brokke sig over danmark/danskere... Han burde gøre som Coolair foreslår.... Åbne et politisk debatforum. Og, det er så sidste indlæg i denne tråd fra mig...
Futz Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Lidt refleksioner: - som Onkel Stewart siger " ja og hvad vil du gøre ved det - tudefjæs" - Danskerne gider vel bare ikke have at der kommer flere i køen på motorvejen, eller at nogen køber vores sommerhuse. Danskere er opportunister -ikke racister pls. fat. "når vi nu gerne vil rekruttere kvalificeret arbejdskraft" Nemlig - vi bør jo nok få nogle flere flittige arbejdsomme kinøjsere herop. "Danmark er dårligst blandt de gamle EU-lande, når det handler om antidiskriminationspolitik" Der menes vel nærmere positiv særbehandlingspolitik, hvis det andet var tilfældet ville der vel være en del flere sager ved Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, http://menneskeret.palermo.magenta-aps.dk/menneskeretieuropa/konventionen/artikel14/ "og næstværst, når det gælder familiesammenføring." eller om man vil: runner-up når det gælder anti klansammenføring
Zidane Besvaret October 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2007 Supermule, stop diskutere med ham om dette. Vi bor i Sverige og kan vel være ligeglade med hvad de gør/ikke gør i DK. Ligegyldigt hvad der kommer i dette forum, så vil Zidane altid brokke sig over danmark/danskere... Han burde gøre som Coolair foreslår.... Åbne et politisk debatforum. Og, det er så sidste indlæg i denne tråd fra mig... Det er helt ok:th2: Synes at sunddebatten er blevet kun til snak om Porcher og folk som brokker sig over DSB...sletter tråden nu.....
Guest Supermule Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Og snak om Trolde.........................
Gio Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Det er helt ok:th2: Synes at sunddebatten er blevet kun til snak om Porcher og folk som brokker sig over DSB...sletter tråden nu.....Og så skriver du sørme "Sidst redigeret af Zidane : Idag kl. 11:15. Årsag: Gio" - helt uden at jeg har kommenteret i/på din tråd. :th2:
bozzen Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Uden at hænge ud nogen, men det her var på nyhederne, men tydeligen passede det politiskt ikke i jeres linie? At det er politik er rigtigt, og måske at det skal være på et andet forum, men i er ellers hurtige at kommentere andet. Markowitch har været inde på politiske diskussioner tidligare, så har Nils og andre. Hvorfor skal denne her ikke få være med? Er det for at det er fra Zidane? Jeg ser tendenser i hetz mod visse mennesker i det her forumet, dog uden at nævne navne. Jeg syntes den var relevant, da den faktiskt berør mange af de som har flyttet hit, og også de som vil arbejde i Danmark men er bosatte i sverige, eller planerar at arbejde i Danmark Indeholdet af artiklen kommenterar jeg ikke, jeg kommenterar de efterfølgende svar.
Futz Besvaret October 15, 2007 Rapporter Besvaret October 15, 2007 Uden at hænge ud nogen' date=' men det her var på nyhederne, men tydeligen passede det politiskt ikke i jeres linie? Hvorfor skal denne her ikke få være med? Er det for at det er fra Zidane? Jeg ser tendenser i hetz mod visse mennesker i det her forumet, dog uden at nævne navne.[/quote'] Sunddebbaten er et af Europas værste forums for indvandrere! Jeg har ikke noget mod politiske indlæg her på debatten, jeg kan faktisk finde på at komme med dem selv, (med stor risiko for at en hvis herre poster billeder af højrerabiate politikkere og hævder at det er mig /de ligner mig, eller spørge til min kone eller noget andet småsygt) Problemet med Zidannes indlæg (og for en god ordens skyld også andre enfant terribles, der dog også får en del stryg) er at det er "Shouts", dvs. bare tonløst et eller andet crap, typisk fra en avis der så pestes her på debatten i den der Ha ! - ta den ! stil. Sligt gider man da ikke diskutere, specielt ikke når emnet med 110 % er at DK og danskerne er racister eller om hvor dårlige dansker til dit eller dat. Og nej det er ikke fordi Zidane er indvandrer, jeg gider heller ikke diskutere fartgrænser med Supermule, hvis du kan se en analogi. Nu er indlægget jo slettet men der var en artikel fra Politikken om at "Danmark er et af Europas værste lande for indvandrere! " Her bør man vel diskutere dette emne inde på Politikken, da det er deres vinkling/fortolkning af undersøgelsen der er interessandt at diskutere. I øvrigt er jeg meget enig at indlæg her på forummet, også de politiske, bør have bare lidt med forummets modus operandi at gøre dvs. være realteret til danskere i Sverige eller vice verca og så kun undtagelsesvis handle om Somaliere i Danmark eller Svenskere i Thailand. Den anden artikel var der væsentlig mere kød på. Det var ekstrabladet som har været rundt og snakke med bl.a. københavnske taxichauffører og der fundet ud af at, at mindst 323 højtudannede indvandrere fra lande uden for EU kører bus, taxa eller gør rent. Se det her er da mystisk, og så var det jeg tænkte - Zidane han er jo tandlæge, tjener 50 + om måneden - alligevel søger han forgæves de mest mærkelige job han er totalt overkvalificeret til, callcentre, SKAT etc - hvorfor ? Tjaa - Måske findes der meget omfangsrig skjult racisme, - MEN ved nærmer eftertanke er det vist kun døden der må være værre end at ligge i en tandlægestol med kæften totalt fyldt op med instrumenter og så høre på Zidane plabre løs om sine tanker om Danmark og danskheden uden at man kan sige hold sååå K........ :D så hvis det ikke går så godt for ham i den branche er racisme i sig selv måske ikke grunden http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=85414&postcount=18 http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=124085&postcount=4
Jordt Besvaret October 16, 2007 Rapporter Besvaret October 16, 2007 Det kunne nu have være rart at læse det oprindelige indlæg så jeg kunne have ytret min mening om det her emne, som jeg nu overhovedet ikke ved hvad er.......... Det er sikkert din skyld Gio :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu