cbpwr Skrevet October 16, 2007 Rapporter Skrevet October 16, 2007 Hejsa. 5pakker for en svensk HUND :) billigt nok, nogle der ved om det er noget værd, sværger til Arial. Er det samme standard ? -Claus-
Mulde Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Tja, jeg kan kun sige, at jeg af princip køber det billigste vaskepulver - det virker ganske glimrende så længe tøjet kun er "kontorsnavset". Hvis man har været ude at rulle sig i en mudderpøl, på en græsplæne eller er fx landmand, så kan det godt være, at der skal mere "kradse" midler til....
Skaanebo Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Mener faktisk, at Ajax sammen med VIA blev anbefalet af forbrugerbladet Råd & Rön for nogle år siden, som det vaskepulver, som i en test, var bedst. Funker i alle fald fint for mig.
Guest Mogens Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Ajax Mener faktisk, at Ajax sammen med VIA blev anbefalet af forbrugerbladet Råd & Rön for nogle år siden, som det vaskepulver, som i en test, var bedst. Jep - www.radron.net/upload/tabeller/2003/nr_1/tvattmedel_01_03.pdf
skallstorp Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Ofte er det der gälder at.. Ofte er det der gälder at : jo billigere jo mindre parfume. Og det kan godt väre en fordel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu