Jump to content

Udeluk forumets faste fjolser...

Recommended Posts

Skrevet

Der er desværre nogle medlemmer i forumet, der har til livsmål at få flere indlæg end nogen anden. Det resulterer i en helvedes masse vås og upassende kommentarer ala dem i (http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10343). Hvorfor denne adfærd kan jeg ikke svare på, men det værste man nok kan gøre ved dem er at nulstille deres indlæg "counter", hvilket i deres øjne vil betyde flere års spildt arbejde :-) Da Gio nok ikke er interreseret i at knække nogen psykisk herinde på den konto, må man skride til mulighed nummer to. Forumet har en smart feature, som gør at man ignorere de obligatoriske ligegyldige svar, der som regel kommer et pikosekund efter at man har startet en tråd. F.eks. er der nok 99,999 % sandsynlighed for at brugeren "Supermule" er den første til at kommentere dette indlæg (medmindre han for at modbevise min påstand venter med at svare som nummer 3 eller 4 eller måske vi blot skal gætte på hvor langt vi når op før han ikke kan holde sig længere?? :) ) Det man skal gøre er blot at klikke på "Brugerprofil" -> "Venne / Ignorér Liste", hvorefter du kan taste brugerens navn under "Ignore liste" -> "Add New User to List" Således kan du hurtigt forskånes for ligegyldige kommentarer, da de nu er reduceret til...

Besvaret

Men hvis det er som du viser på dit billede at man kan se vedkommende i sit kill filter har skrevet men man bare ikke kan se hvad vil jeg mene det er ubrugeligt. For så HAR det allerede pirret min nysgerrighed. Men ja. Et Kill filter kan have sin gavn. Men hvad opnår man egentlig ved at sætte folk på sin venneliste?

Besvaret
Der er desværre nogle medlemmer i forumet' date=' der har til livsmål at få flere indlæg end nogen anden. Det resulterer i en helvedes masse vås og upassende kommentarer ala dem i (http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10343). Hvorfor denne adfærd kan jeg ikke svare på, men det værste man nok kan gøre ved dem er at nulstille deres indlæg "counter", hvilket i deres øjne vil betyde flere års spildt arbejde :-) Da Gio nok ikke er interreseret i at knække nogen psykisk herinde på den konto, må man skride til mulighed nummer to. Forumet har en smart feature, som gør at man ignorere de obligatoriske ligegyldige svar, der som regel kommer et pikosekund efter at man har startet en tråd. F.eks. er der nok 99,999 % sandsynlighed for at brugeren "Supermule" er den første til at kommentere dette indlæg (medmindre han for at modbevise min påstand venter med at svare som nummer 3 eller 4 eller måske vi blot skal gætte på hvor langt vi når op før han ikke kan holde sig længere?? :) ) Det man skal gøre er blot at klikke på "Brugerprofil" -> "Venne / Ignorér Liste", hvorefter du kan taste brugerens navn under "Ignore liste" -> "Add New User to List" Således kan du hurtigt forskånes for ligegyldige kommentarer, da de nu er reduceret til...
Apropos den tråd du henviser til, så mener DU at visse kommentare er "en masse vås og upassende". Men som sagt er dette et offentligt forum og folk ytre sig dermed som de nu ønsker. At du ikke er enig i det, er jo din sag. Men det gør det hverken til vås eller upassende ;) og desuden kan du jo så vælge og ignorere mig og dette indlæg efterfølgende.....og ud af gesidig respekt vil jeg gøre det samme :lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...