Guest Supermule Skrevet October 18, 2007 Rapporter Skrevet October 18, 2007 Jeg har en server stående med webhoteller osv, som jeg gerne vil ha' testet sikkerheden på..... Nogle der er dygtige, så kan de kontakte mig her eller på PM.
Menace Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Det er ikke lovligt at udføre penetrationstest hvis det ikke er din egen linje, trafikken går jo gennem din ISP, men kan jo være du har fået lov af dem.... Jeg vil også påpege at folk skal have en underskrevet kontrakt fra dig af, hvis de evt. udfører dette....
Guest Supermule Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Det får de gerne....:) KOntakt mig på PM .... Det er ikke lovligt at udføre penetrationstest hvis det ikke er din egen linje, trafikken går jo gennem din ISP, men kan jo være du har fået lov af dem.... Jeg vil også påpege at folk skal have en underskrevet kontrakt fra dig af, hvis de evt. udfører dette....
dkrunaway Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Derudover vil de nok gerne have et par K i timen...de plejer de... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu