Toby Skrevet October 18, 2007 Rapporter Skrevet October 18, 2007 Hej, Jag var tidigare väldigt uppskattad av Danskar då jag hjälpte till att hitta billiga och bra bil- hem villa och fritidshusförsäkringar. Vill Ni prata om försäkringar eller få premieförlag så hjälper jag gärna till, finns på 08 -450 00 00. Välkomna till Sverige! Jag har sedan tidigare olika "trådar" skrivna om mig i forumet. Ni Danskar är för sköna....
Juff Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Tel. 08-4500000 INSURANCE FINDER INSFINDER AB Karlavägen 102 11526 STOCKHOLM Ifølge eniro .....
Nils Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Tobias er tilbage - nu med nyt navn Ni Danskar är för sköna.... Fra synonymordbogen: SKÖN - godtrogen, troskyldig, blåögd, aningslös, enfaldig, lättlurad, lättrogen, naiv. :D
Gio Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Fra synonymordbogen: SKÖN - godtrogen' date=' troskyldig, blåögd, aningslös, enfaldig, lättlurad, lättrogen, naiv. :D[/quote']Ovenstående hænger jo netop sammen med betegnelsen "forsikringssælger". Tobias...make it CHEAP!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu