Toft Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 får du også nakket alt det andet levende som skider og især pisser (fordi det opdager man jo ofte!) på din hellige og steriliserede grund? Tror ikke du skal regne med at der er hellig eller steriliseret jord her på grunden mester. Jeg er sgu da ligeglad med om en frø, pindsvin eller whatever pisser på græsplænen, det er jo ikke det der er problemet! Det kræver ikke meget lugtesans (eller hjerne) at konstatere at en kat har pisset i garagen eller hvor den nu har haft lyst til det, men sidst var det i garagen (som desværre ikke kan lukkes helt af). Jeg gider ikke at der skal stinke af kattepis, eller de skal kravle rundt på bilerne i garagen som de har lyst til! Hvorfor fanden skal jeg acceptere det? Folk ville sku da også reagere hvis jeg gik ind luftede en hund i snor på en andens grund. Men fordi det er en kat, så er det for katteejere HELT ANDERLEDES, og vi andre bør bare leve med at deres katte SKAL strejfe rundt.
Guest Supermule Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Damn Toft.................. Pas nu på du ikke bliver mistænkt for at være mig.... Lidt ligesom sidste gang der var nogen der kritiserede rygklapper/katte/kør pænt junta'en..................... Gio ville naturligvis ikke hjælpe med at overbevise folk om at Zorglubb ikke var mig..... Undrer om han er en smule partisk.......:thumbdown Tror ikke du skal regne med at der er hellig eller steriliseret jord her på grunden mester. Jeg er sgu da ligeglad med om en frø, pindsvin eller whatever pisser på græsplænen, det er jo ikke det der er problemet! Det kræver ikke meget lugtesans (eller hjerne) at konstatere at en kat har pisset i garagen eller hvor den nu har haft lyst til det, men sidst var det i garagen (som desværre ikke kan lukkes helt af). Jeg gider ikke at der skal stinke af kattepis, eller de skal kravle rundt på bilerne i garagen som de har lyst til! Hvorfor fanden skal jeg acceptere det? Folk ville sku da også reagere hvis jeg gik ind luftede en hund i snor på en andens grund. Men fordi det er en kat, så er det for katteejere HELT ANDERLEDES, og vi andre bør bare leve med at deres katte SKAL strejfe rundt.
Mulde Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Måske man skulle modificere det til NOGLE katteejere?? Vi er trods alt nogen, der holder missen inde eller i hvert fald i aflukket "løbegård" - hvis man kan kalde en indhegnet terrasse for en løbegård.... Det kan jo også teoretisk set være vildkatte....
SanneJ Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Måske man skulle modificere det til NOGLE katteejere?? Selvfölgelig:) Katte på egen grund er fine nok (og også deres ejere:th2:)
Lynge Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 kravle rundt på bilerne i garagen som de har lyst til! Hvorfor fanden skal jeg acceptere det? Tit er det den samme kat der kommer og ligger sig på bilen for den har fundet ud af køler hjelmen er dejlig varm. Min far fandt en glimrende måde at løse det problem på, sådan en gang maler afdækning ud over hjelmen på bilen , godt med salt og peber på, så når katten hopper op, så virler den alt det salt og peber op i hovedet på sig selv. Den kommer aldrig igen.
Guest Supermule Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Man kan bare hænge en bamse med store øjne op i en snor over hjelmen og så kommer den heller ikke igen....
SanneJ Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Man kan bare hænge en bamse med store øjne op i en snor over hjelmen og så kommer den heller ikke igen....Vi vil sgu da ikke ha en bamse hängende i garagen ...synes bedre om idéen med salt og peber:)
Gio Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Gio ville naturligvis ikke hjælpe med at overbevise folk om at Zorglubb ikke var mig..... Undrer om han er en smule partisk.......:thumbdownSikke dog en gang pladder at lukke ud, Brian. Den eneste der var bange for at blive forvekslet med Zorglubb var dig selv. Jeg er bestemt u-partisk herinde - det er jeg nød til. Men at være moderator skal jo "gå ud over" nogle. Og disse "nogle" er sjældent tilfreds med at blive modereret. Fordi du ikke fik din vilje dengang, så betyder det ikke at jeg ikke kan hjælpe dig en anden - eller for den sags skyld slette dine indlæg, skulle det skønnes nødvendigt. Reglerne er ens for alle herinde. :)
Guest Supermule Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Jeg bad dig såmænd bare om at poste de IP adresse informationer i det pågældende indlæg for at dementere folks mistanke om at jeg havde oprettet en profil mere..... Andet bad jeg faktisk ikke om. Tvivl er roden til alt ondt.....:) Sikke dog en gang pladder at lukke ud, Brian. Den eneste der var bange for at blive forvekslet med Zorglubb var dig selv. Jeg er bestemt u-partisk herinde - det er jeg nød til. Men at være moderator skal jo "gå ud over" nogle. Og disse "nogle" er sjældent tilfreds med at blive modereret. Fordi du ikke fik din vilje dengang, så betyder det ikke at jeg ikke kan hjælpe dig en anden - eller for den sags skyld slette dine indlæg, skulle det skønnes nødvendigt. Reglerne er ens for alle herinde. :)
Gio Besvaret October 22, 2007 Rapporter Besvaret October 22, 2007 Jeg bad dig såmænd bare om at poste de IP adresse informationer i det pågældende indlæg for at dementere folks mistanke om at jeg havde oprettet en profil mere..... Andet bad jeg faktisk ikke om. Tvivl er roden til alt ondt.....:)Rigtigt - men politikken herinde ér, at vi ikke poster IP-adresser offentligt - medmindre der er en meget god grund til det. Og din forespørgsel var fin nok, men blev afvist af The BOFH-team ...og lad nu det ligge. Skulle der blive "problemer" en anden god gang, så tager vi det hele i stiv arm, og kigger og vejer forfra - självklart.
Toft Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Måske man skulle modificere det til NOGLE katteejere?? Vi er trods alt nogen' date=' der holder missen inde eller i hvert fald i aflukket "løbegård"[/quote'] .....
Guest Supermule Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Det er vi faktisk mange der sætter utroligt meget pris på................... :D ................... Vi er trods alt nogen' date=' der holder missen inde .........................[/quote']
Gjol Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 seføli er det da upraktisk for mig at forsøge at holde en kat inde (hvilket er praktisk umuligt) Nu har de fleste mennesker i dag en dør i deres hus / lejlighed som kan lukkes. Den plejer også at kunne holde katte og lignende inde. Vinduer kan også lukkes. Så medmindre at du hverken har vinduer eller dør så forstår jeg ikke hvorfor du ikke kan holde en kat inde.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu