Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

nogen som har god erfaring med en indendørs/udendørs antenne jeg kan connecte til mit accespoint for at optimere signalet fra en wireless router. (har forslået at dele inet gebyret med genbo, men signalet er lige svagt nok til forbindelsen er stabil til at mit accespoint kan levere inet til min router. (bruger accespointet til at hapse signalet og videresende det til routeren, som så fordeler det til computere og telefoner i mit hjem)

Besvaret
nogen som har god erfaring med en indendørs/udendørs antenne jeg kan connecte til mit accespoint for at optimere signalet fra en wireless router. (har forslået at dele inet gebyret med genbo' date=' men signalet er lige svagt nok til forbindelsen er stabil til at mit accespoint kan levere inet til min router. (bruger accespointet til at hapse signalet og videresende det til routeren, som så fordeler det til computere og telefoner i mit hjem)[/quote']Beste resultat får du ved at opsætte en antenne udendørs. Muligheder kunne være A, B eller C.
Besvaret
Forsøger lige at fange setuppet i det her... Din nabo skal connecte til dit AP for at komme på nettet?
nope jeg hapser hans signal ved at anvende accespointet til at hapse hans og videregive det til min router som så fordeler det til mig (mit accespoint kan virke som omvendt accespoint (tror de fleste kan det ))

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...